Nášivky

Ahojte,
 dnes by som vám chcela napísať o trende, ktorý si ma skutočne získal. Ako vidíte na fotkách ide o nášivky. Obľúbené či hejtované? Definovala by som ich ako-  jemná extravagancia, vyčnievanie z radu a v prvom rade oživenie. Pre takú konzervu akou som ja, je to milý úlet :). Aj keď, možno až taká nudná nie som, veď kukaj na tie červené pančucháče!

Nášiviek je teraz veľa, až príliš, sú všade, a nie vždy to vyzerá dobre. Práve naopak. Gýčové a nevkusné. Mali by to robiť s citom, však ? :) no sto ludí, sto chutí.



 

Zaľúbila som sa do tohoto výstrelku. Premýšľam o kúpe vlastných nášiviek. Vie mi niekto poradiť kde ich kúpiť? :) A čo poviete na tieto moje nášivkové kúsky? :)



Prikladám vám aj trocha inšpirácie.
(Fotografie sú použité z gúglu)





Aký máte vy vzťah k tomuto trendu? Na čom sa vám páčia nášivky najviac?

Prajem Vám úspešný týždeň!

:*
D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

14 komentárov:

  1. já našivky miluju! <3 kde koupit by mě také zajímalo, ale asi v šicích potřebách :)

    JANNIEBEL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nášivky nenosím a už dlho som ich nevidela. No vyzerá to naozaj super :) Napríklad tie ružičky na svetry

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nášivky som si tiež veľmi obľúbila:) Je to príjemné oživenie outfitu

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ách, to je prostě nádhera! Miluju nášivky, ale ještě jsem si nic s nima nepořídila, protože mi zatím nic nesedělo a na napařování jsem moc líná a možná i nešikovná. :D :)
    Yane nee

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera to naozaj velmi pekne, vidis mna by nieco take ani nenapadlo, ako si ozivit nejaku vec takymto stylom
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem nášivky moc nenosila, ale nejvíc se mi líbí na košilích :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne, hlavne na bielych, len som žiadnu takú dychberúcu nenašla :)

      Odstrániť
  7. Niekedy sa mi to nepáčilo, ale poslednú dobu si všímam,že sa mi to páči čoraz viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ďakujem za komentáre dievčatá :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkný článek. Mě se nášivky líbí, ale jen decentně, ne když jsou přes celý kus oblečení. :D

    estervalcharova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jééj paráda, nášivky mám veľmi rada je to milé spestrenie šatníka :)

    OdpovedaťOdstrániť