Autumn colors

Ahojte, dnes vám ukážem moje obľúbené jesenné laky na nechty. Musím povedať že ma veľmi ovplyvňujú farby vonku. Aké sú vaše srdcovky? Meníte farby podľa ročného obdobia? 


Nude, a odtiene do hneda lakujem najčastejšie. 


1. Oriflame- Cappucino


2. S-he-perfect nudes- odtieň číslo-060/6080


3. Golden Rose - (pravdepodobne) číslo 27, je mierne do ružova, a mohli ste ho viac krát vidieť v mojich dabybyday článkoch. 


Teraz na pestrejšiu nôtu:
4. Oriflame- Lush Ivy


5. Avon Gel Shine- Rouged cider



6. Avon Gel Finish - nemôžem nájsť odtieň, ale taký ten bordový do vínova :) 


7. najnovší- Avon Gel Shine- Very Berry <3 <3 <3 príde mi taký višňovo, ríbezlovo s nádychom do ružovkasta :)



Uznávam že kvalita by mohla byť lepšia, avšak stále fotím na telefón. Čo hovoríte na tieto odtiene? Ktorý sa vám páči najviac? :) 

D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentárov:

  1. Laky jsou naprosto skvělé a na podzim se super hodí! Já mám dnes od Rimmelu, je to podobný odstín jako ten zelený od Avonu,co tady máš.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já miluju všechny nude a světle růžové barvy, které nejsou nějak výrazné ale nedávno jsem se "odvázala" a v Primarku jsem si pořídila takový tmavší červeno hnědý lak jakože teda na ten podzim :D

    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway, která končí 20. listopadu :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten 6. je fakt super! Líbí se mi nejvíce:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já určitě měním barvy laků podle ročního období.. Na podzim a zimu u mě vedou nude a burgundy :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám na jeseň najradšej bordové a vojensky zelené odtiene a potom klasické nude:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné barvy :) já to většinou měním jen na letní a takové zimní - v létě milion odstínů růžových, a pastelových, a jak přejde podzim a zima, tak nosím milion odstínů červené a fialové, a takové tmavší:)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť