je to rok

Ahojte!

Dnes je to presne rok od napísania a publikovania prvého článku . Nemôžem tomu uveriť, ako ten čas letí. Bol to náročný rok, ale nakoniec som bakalára dosiahla, presťahovala sa, našla si prácu a začala externe študovať,  len to prerábanie bytu sa nám akosi vlečie... :)

Stále mám radšej čítanie blogov ako časopisov. Najmä menších blogov. Kde človek zanechá koment a spätná väzba sa vráti, kde to nie je preplnené reklamami a robia to ľudia pre radosť, nie pre biznis.


Preto ďakujem osobám, ktoré sa nedali strhnúť davom. :) 

Ako som písala vo Welcome článku, tak to môžete aj vidieť, zameranie blogu stále nemám. A ani po ňom netúžim. Páči sa mi táto rozmanitosť. Čo ma však prekvapilo, bola určite téma, ktorú som myslela že tu mať nebudem vôbec. Mám tu veľa úvah, myšlienok a citátov. A koniec koncov sa mi tieto články píšu najlepšie, najlahšie, a najviac ma bavia. :)  Moje REFLECTION . 
Touto cestou sa Vám chcem poďakovať. 


Za milé slová, podporu a vaše články!

Ďakujem <3


D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentárov:

  1. Gratulujem ti, tvoj blog veľmi rada čítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jůů, tak to moc gratuluju k prvnímu výročí :) Za ten rok se toho u tebe změnilo vážně dost, tak ať i tento rok máš úspěšný :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluju :) určitě si myslím, že není potřeba mít blog zaměřený na jedno téma. Sama mám blog, kde je všechno co mě baví, a přijde mi zbytečné mít místo toho více blogů :) Naopak sama si na určitém blogu hledám kategorii, která mě zajímá a čtu si :)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji k roku! Snad u blogování vydržíš ještě dlouho ;) a blogy bez zaměření jsou super, můžeš přispívat kdy chceš a co chceš ;)

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Awesome post *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau. To si vydržala naozaj dlho a veľmi sa teším, že si pri písaniu zostala. Ja som sa do toho nejak zamilovala a už si neviem predstaviť život bez písania

    OdpovedaťOdstrániť