aktuálna nálada

Ahojte, 
navarené, upratané, žiadne prádlo strašiace na sušiaku. Pochválim sa, keď je s čím. V hlave mi myšlienka voňavá putuje. Piecť sa mi zachcelo. Aj srdce sa zachvelo, pri predstave perníkovej vône. Rada pečiem, ale máličko. Ten dospelácky pracovný (+ sobotňajší školský) život je náročný. Tak veľmi... Že príde voľno a neviem vypnúť. V hlave plno imaginárnych "to do" listov a povinností. Zvládam ich, zatiaľ. Veď som žena, no nie? Moment, kontrola... Hej, hej som. :) Ale bojím sa, teraz ešte učenie. Aktuálne ma prepadla prokrastinácia, preto pôjdem určite piecť! ...späť k tomu strachu, ako vždy sú tu klasické "čoaktonezvladnem" pocity. Aj to dobre poznáte, ja viem. ...Ale veď, určite sa pôjdem učiť. Len čo upečiem, pozriem vaše blogy, pokukám kabelky... :) Tá sebadisciplína, no,...tu by som mala potrénovať trošku viac. Ale keď ja si to tak užívam že sedím  a robím čo mám rada...

Ešte som sa vás chcela spýtať, či sa vám tiež stalo niečo podobné....
Som názoru, že čo človek chce, že to nejakým spôsobom do života pritiahne...Je tu niečo, nad čím premýšľam dlhšiu dobu. Zmeniť prácu. Pozerám ponuky, a kuk presnie niečo také by som chcela vyskúšať...Avšak, stále premýšľam. Predsa, vždy je tu risk alebo zisk. Podám si životopis. Čakám. Stále premýšľam čo ak, či zostať, či to zmeniť...Dnes zazvonil telefón a ja som o krok bližšie k tomu spraviť TO rozhodnutie. Nič nemám isté, ale neviem stále či ísť, či zostať? .... A potom si kukám Instagram... A vybafne na mňa toto :


Takže viete čo sa práve deje v mojej hlave a tele? Také zvláštne vibrácie. Je to znamenie? :) 

P.S. Tohto poznáte? https://www.youtube.com/watch?v=q31tGyBJhRY . Ja som sa tak trošku zaľúbila do jeho hlasu. A idem s ním piecť. Mafinky. :) 

Papa, pekný víkend :*
D.





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentárov:

  1. Pokud cítíš, že změnu potřebuješ, běž do toho. :) Pak bys litovala, že jsi to nezkusila, toto je vždycky moje odůvodnění. Nezkusíš - nezjistíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť