Trip

Na spracovanie článku musí byť nálada a chuť. Tá mi trošičku chýbala posledné dni. Ono keď vstávate a chodíte (takmer) denne do práce, máte iné plány s 5timi hodinami ktoré máte po či pred prácou :) a v čase volna sú vaše plány ešte akčnejšie. Tak nejako sme sa minulý piatok vybrali smer Čičmany. Celkom naivne som si verila že v práci upracem, spravím uzávierku a zatvorím pred 21,30...Veď sa musím ponáhľať, čaká nás dobrodružstvo :) Ok, nepodarilo sa, klasika, mám sa ešte čo učiť! ..Na dialnicu sme vchádzali pred desiatou. Unavené nohy som si založila do tureckého sedu a tešila sa ako malé decko. Veď 2 dni volné..juchú :) Možno to moc prežívam, však polovica národa pracuje, ale ja som taká vďačná za tie volné dni, za pekný program mimo priestorov nášho bytu a práce. 
V piatok sme sa dobre napapali a my pracujúci už o polnoci išli driemať, v sobotu nás čakala turistika na Kľak. Treba využiť nádherné slniečko! Kto mal ale vedieť, že v predošlé dni tam pršalo? :D a 3/4 cesty nás sprevádzalo neskutočné blato. Tie moje tenisky to pekne odniesli, ale zvládli sme to. Na turistikách mám najradšej zaslúžené výhľady. Šlapete cez kopce, lúky. Vynaložíte drinu, tečie z vás pot a (miestami dosť) nadávate! Ale akonáhle vstúpite na vrchol, ste štastné tvory! Pozeráte okolo seba, a užívate si to ticho a ten nezabudnuteľný pocit "Zvládla som to!" 

Jediné čo ľutujem, na tak krásnom víkende, je absencia lepšieho foťáku :) My Čičmany poznáme a navštevujeme toto čarovné miestočko pravidelne. A určite Vám ho odporúčam vidieť v lete a v zime tiež! 



na tu skalu idemee :D






A čo vy, máte v obľube turistiky a prírodu? :) 

D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

14 komentárov:

  1. V poslednej dobe ani ja nemám chuť písať, neviem čo sa to deje :D Inak, je tam nádherne, ja som pred pár týždňami bola s priateľom na chate v Stratenej, síce sme tam len prespali ale je to tam ako v rozprávke! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teraz brigádujem, takže viem aké to je nemať náladu a stále chcieť len spať :D (teda u mňa je to tak). Čičmany sú krásne, síce bola som tam len raz, ale aj tak sa mi páčilo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa ani nehce stále spať, skôr proste chcem mať iný program, niečo vidieť, niekam ísť :D

      Odstrániť
  3. Výhledy jste měli opravdu krásné, turisťáky taky miluju, hlavně vypadnout ze stereotypu. :) A štěstí, žes zvolila aspoň ty tenisky, v sandálech by se šlo asi hůř..:D Můžu se ze zvědavosti zeptat, co děláš za práci? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D robím asistentku a vizualistku pre jeden obchod s oblečením :)

      Odstrániť
  4. Jůů, to je krása! Jen škoda, že na cestě jste potkali bláto, dokážu si představit, jak asi vypadají tvoje boty, moje tenisky od posledního výletu do přírody čekají na balkoně, až je umyju, až tak jsou špinavý, a to pršelo jen maličko..

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich mám ešte stále v igelitke :D (také zablatené :D )

      Odstrániť
  5. Ja som sa dnes vrátila zo Zuberca. Chvíľka reality a už opäť pracujem a riešim blog atď atď :D a to som sa len dnes vrátila :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký článek :) Já se přiznám, že turistiku moc nevyhledávám, ale když jednou někam takhle vyrazíme tak mi to nevadí a dokonce si to i užiju :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tam je to krásne ! Super fotky :) V Čičmanoch som bola už niekoľkokrát a vždy sa tam rada vraciam :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky, muselo to být super ;)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ďakujem za milé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau vyzerá to tam krásne... :) aj my sa už dlho chystáme na jednu turu na rozhľadnu s priatelom, jeho sestrou a jeho rodičmi, tak som zvedavá ako to dopadne a udfam ze neodpadnem po pár metroch. :-D

    OdpovedaťOdstrániť