ránka


Pondelok, pre niekoho symbol nového (pracovného) týždňa, Pre mňa "len" ďalší pracovný deň v poradí. (víkend mám až zajtra :D) Síce som unavená a nešťastná (pozn. nešťastná z predstavy krásneho slnečného dňa, ktorý budem zas zatvorená v práci do večera:), dokážem nájsť aj niečo skvelé. A to dlhé prevalovanie v postielke a neskoré (výborné) raňajky s kávičkou. To je moja predstava o perfektnom ráne :D  Môj obľúbený mug cake a ovocie. Pozór! Ovocie z našej dedinskej záhradky. V piatok som si vychutnala únik z mesta, ležala v sieti na záhrade. Ujédala malinky. Pomáhala (trošku) rodičom. A užívala si domov :) a že to bolo skvelé vám asi písať nemusím :) 
Keďže času nie je toľko, koľko by som potrebovala, občas sa vám prihovorím aj z krátkych článkov, pretože mám rada túto našu komunitu, a chcem zostať v kontakte aspoň takto :) 
Čo hovoríte na takéto kratšie  "pokec" články? 
Aké máte plány na následujúce dni? Užívate si slniečka? 
Želám Vám úspešný týždeň!

D.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentárov:

  1. Mám rada takéto články, pondelky nemusím ,ale teraz cez leto to neriešim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto články sú super a raňajky vyzerajú skvele ♥♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta snídaně je dokonalá, já se po ránu vždy zmůžu jen na zalití kafe a v tom nejlepším případě si namažu žitný chleba..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám to podobne, ale keď idme do práce na 13tu, tak si robím pohodové ránko :D

      Odstrániť
  4. Snídaně vypadá skvěle! :) Já se ani o prázdninách nedokopu k tomu, abych si nějakou podobnou mňamku udělala, holt rána nejsou nic pro mě ;)

    News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa sú tiež rána katastrofálne,ale na dobrotky sa rada zmôžem (keď je čas) :D

      Odstrániť
  5. Určitě to muselo být super, takový relax :) A jinak takovéhle články čtu moc ráda :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť