skort


Dobré ránko žienky!
Ďalší pracovný deň pred nami a ja stále pobehujem v pyžame. Hučí mi tu práčka.  Riady a light obed hotový. Ešte nachystať pár vecí do práce....Tiež to tak mávate že sa vám nechce prezliekať a kľudne ste v nočnéj róbe aj pol dňa? :D Dnešné počasie na kraťasky nieje, ale ja vám ukážem môj outfit z víkendu. Mám rada jednoduchšie veci či oblečenie...Nie preplácané názvy, obrázky, či divoké vzory. (OK, občas uletím aj týmto smerom :) Aký máte vy štýl? Ak mám mať niečo nápadné, výrazné či gýčové, ladím to s jednoduchšími kúskami. Nemám rada tú džunglu čo na sebe dokážu mať niektoré ženy. Všakovaké farby, vzory, materiály. Pre mňa sú úlet aj tieto kraťase.
 Skort kraťasky som kúpila ešte na jeseň v Terranove za cca 3 eura, a kukám že ma riadne zoštíhľujú (takáto som naozaj neni :D). Top z Aliexpresu nebol o nič drahší, za to je to praktický kúsok, len je malinko viac priehľadný. Storočné žabky z Deichmanu ma sprevádzajú už od nepamäti . Tašku zo Zary poznáte. Bundička je z Grasshoperu(neviem čo to je za "značku", niečo ako čínsky obchod so slovenskými predavačkami(?) :).
Páči sa vám môj outfit? Alebo je to nuda v kombinácií s čiernou? 

A čo vy ako sa máte? A aké máte plány na tieto uprašané a chladné dni ? :)


D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentárov:

  1. Outfit se mi moc líbí, také mám nejradši jednoduché outfity a fakt někdy nechápu, co někdo dokáže všechno "zkombinovat" :D

    Wishlists | Wishes & Reality | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však, niektoré ženy čo dokážu, to je hrôza :D

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný outfit, všetky kúsky k sebe perfektne idú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa obliekam tiež do takých nenápadnejších jednoduchých outfitov. Neviem ako by som sa cítila, keby sa po mne každý obzeral, že ako som dogabaná. :-D Menej je niekedy viac. :-) Tvoj outfit sa mi páči :) A určite ano, aj ja milujem ked som celý deň v pyžame :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rada sa obliekam pekne a niekedy aj výrazne, ale tiež by som na seba nedokázala nahádzať toľko všeliakých vzorov ako niekedy vidím na ulici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezký outfit, nejvíc se mi líbí bundička. Deštivé léto mi nevadí, pokud se můžu flákat doma :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok :) Kraťasky ti veľmi pristanú :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý outfit a ty kraťásky jsou vážně krásné :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty kraťásky vypadají skvěle :) u nás už se teď docela oteplilo, tak toho asi využiju a budu se koupat a opalovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Škoda, že nemáš fotku i z odlišného úhlu. :) Hlavně ty kraťasy jsou bombový, nevěřím, že jsou z Terra :D Mimochodem, za mě skvělý outfit! :)
    Chic by Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ďakujem dievčatá za pochvalu :) a za milé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Outfit ti fakt sekne. Dúfam, že si si ho aj kúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, oblečenie je celé moje, len využívam veľké zrkadlo v práci :D nakoľko doma nemám :(

      Odstrániť
  12. Já to mám jak kdy.. Někdy ráda kombinuju věci, jindy zase zůstanu u minimalismu, ale džungle mě taky moc nebaví :D. A v pyžamu jsem občas taky schopná zůstat celé ráno, když třeba pracuju doma a jsem líná se převlíknout... :D Jinak outfit je moc super, máš to krásné až do posledního detailu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som tiež taká že radšej mam jednoduché veci, a ako si napísala ked mám niečo výrazne zladiť tak len s jednoduchosťou, nechápem ako to dokažu toľko toho na seba povešať:-D pekný outfit mne sa páči ale možno skôr bez tej riflovej bundičky, inak je krasna tiež:))

    OdpovedaťOdstrániť