Konečne


Parádny pocit, vedieť že máte konečne volný víkend. Vlastne, tento týždeň prežívam len vďaka nemu. Odchádzame na dva dni s partiou na chalupu. Už teraz sa mi zbiehajú slinky pri predstave  grilovaných dobrôt. Vychutnávať si krásne prostredie, priateľskú atmosféru a nič nerobenie. To je to čo potrebujem už takého pol roka :) Teším sa tak, ako keby ideme na dovolenku, jasné, ideálne by bolo pri mori a aspoň na týždeň. Avšak, som vďačná aj za takýto mini trip :) Už dva dni rozmýšlam, čo zabaliť, čo človek okrem dobrej nálady potrebuje :-)
Toď čo balím na dve noci/tri dni ja? Keďže potrebujem v podstate všetko čo denne používam.

Kozmetické záležitosti: 


Nakoľko neviem, či pôjdeme niekam na prechádzku, alebo k vode, beriem všetko potrebné :) 


Čo som zabudla??? Poraďte mi :D 
Ešte 8 hodín v práci, a olá olá "dovolenka" volá :) 
Vy máte aké plány na víkend? Užite si! 

D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentárov:

  1. Jejda to je věcí! :O Já si tolik věcí vůbec nebalím, ale tak celkově jsem teď minimalistka, takže moc věcí ani nemám :). Na dva dny bych si ani nic nebalila, jen zubní kartáček a kokosový olej :D A pouzdro na čočky, protože jsem jinak slepá jak netopýr. Já i když jedu na týden k moři tak beru jen ploutve, dvoje plavky, dvě trička a dvoje kraťase :D. Tím končím. Jo a ještě hřeben do kapsy! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau tak to máš môj obdiv, ja keby idem na týždeň tak berem minimalne celý kufor, teraz som sa zbalila do ruksaku :)

      Odstrániť
  2. Krásne kúsky si si nakúpila, milujem odtieň ružovej aké je to tričko, krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase tolik toho není, těžko říct, jestli máš vše, já jsem si jistá, že bych táhla ještě více "krámů" :D Ale pořádně si to užijte, já bych si to taky nechala líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, užili sme si, a nakoniec mi ani nič nechýbalo :)

      Odstrániť
  4. Jéé, tak to si víkend moc užij! :) Já myslím, že věcí máš tak akorát :) Obdivuju tě, že si to dokážeš takhle krásně nakopičkovat, já většinou zmateně vyndám hromadu věcí ze skříně, tašku několikrát přeskládám a stejně přesně ty věci, které bych potřebovala, zůstanou doma :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám rada poriadok a prehľad a keď balím robím aj zoznam, aby som vedela čo potrebujem a nezabudla na niečo :D ale tak dva dni sa dá prežiť :)

      Odstrániť
  5. Uži si víkend ! :) a skvelé praktické veci si berieš :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak si to uži, myslím že ja by som si brala podobné veci a tie kratasi su nádherné♥♥♥ odkial?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Doufám, že jste si volný víkend užili a stále užíváte. Já se už začínám děsit zítřejšího vstávání do práce. :D :) Tleskám, žes tu kosmetiku dokázala zminimalizovat. Já mám vždycky hrozné nutkání vzít s sebou skoro všechno..:D :) A ty kraťasy vypadají parádně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vstávanie mi tiež robilo vrásky :) a ďakujem :) s tpu kozmetikou je to vždy hroza, chcela som aj ja milion vecí... šampón + olejček + žehličku no vyriešil to suchý šampon :D

      Odstrániť
  8. Nádherné věci! :-) a nejkrásnější jsou ty nike boty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já myslím že jsi dobře připravená, suchým šamponem nikdy neprohloupíš. Sbalila bych se podobně, akorát krém na nohy či ruce bych netahala protože vím že bych se s ním stejně nenatřela. Na tři dny není třeba toho tahat příliš, je to zbytečné. Možná já bych si vzala jedny dlouhé kalhoty nebo tepláky. Mimochodem, měla jsem ten čistící gel od Mixy a srovnala bych ho s od Vichy Normarerm, je skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja som tiež mala jedny dlhé rifle :) a krém na nohy, preto, lebo ich mávam v lete veľmi suché :) ďakujem za komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť