newest December/January

Hello dievčatá, 

aj vás tak zasiahli výpredaje? Už nech skončia, pretože môj šetriaci režim trpí. To sa proste nedá , nechať ich tam. Toľko skvelých kúskov, a za také "drobné"? Nerada si odopieram veci, ale odkedy míňam svoje vlastnoručne zarobené peniaze, nakupujem s rozumom. Myslím na užitočnosť, vynositeľnosť či prospech z veci. Už si nenakupujem obyčajné tričká s potlačou za 3 éčka, či svetríky za 5. Snažím sa o praktickosť. Aj keď kupujem relativne lacnú vec. 

Predstavujem vám pár krásnych kúskov, ktoré mi spravili radosť.

Dlho som túžila po dlhom svetríku, ktorý vynosím aj v lete či na jar/jeseň pod koženku. Našla som! za 10€! Happiness :)



Bundička, topánočky aj šál - Bershka.



Táto kabelka z Promodu. Dlho som ju chodila obkukávať, a keď klesla na 12€, nemohla som ju tam nechať! :) 



Pár drobností z Pepca: 



Síce som si dala záväzok, že žiadna kozmetika, toto sú nákupy ešte za december + Pupu mi doniesol Ježíško :* 


Páči sa vám niečo? Čo ste vy ulovili v zľavách? 

Prajem Vám krásny zbytok týždňa :*

D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentárov:

  1. Krásné věci, nejvíce se mi líbí svetr, ten je fakt boží :)
    lifebymaky.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vo výpredajoch sa nakupuje najlepšie. Krásne si nakupila, svetrik je super a srdiečkovu misu z Pepca mám tiež :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta kabelka je pekna za taku cenu by som ju tam tiež nenechala:)) a svetrik je pekny hodi sa ti na mne skor pasuje kratší sveter a jeden som objavila v lídli na koniec lebo dlho som nejaký hľadala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten svetřík je krásný, ale na mě by bohužel nejspíš vypadal strašně :(

    OdpovedaťOdstrániť