mánia

Ahojte dievčatá, 

Ako ste na tom so závislosťami? :)) Nie, nemyslím cigarety, alkohol či iné omamné látky. Skôr myslím nejaký obľúbený kúsok zo šatníka, či kozmetiky, ktorému nedokážete odolať a vlastníte viac kúskov? Ja som "šaľena" do lakov na nechty a košieľ. No keby mám vyše peňazí na rozhadzovanie, boli by to určite aj voľaké "divné" topánky či tenisky. Čím viac crazy sú, tým sa mi viac páčia :) 
Dnes by som chcela ukázať zbierku košieľ. Zďaleka to niesú všetky, nakoľko  v tomto príbytku nemám všetko oblečko. A sranda je to, že mi pribudli ďalšie dve  :O. Pracovať s oblečením nie je easy :) 


prúžky, kocky, maskáč, vzory,...čokoľvek :)

športové či elegantné  
obľúbená, kvalitná, dobre sediacia zo sekáču


ľahučká ako pierko :)
klasika
niečo dlhšie, obľúbené ku kraťasom


Páči sa vám niektorá z nich ? Aké košele obľubujete vy? Rada vám ich ukážem v outfitoch, čo vy na to?

Prajem Vám úspešný nový týždeň :* 

D.





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

20 komentárov:

  1. Krásné košile, také je miluji. Tu maskáčovou mám taky! :D :) Podle mě má každá žena svou závislost na nějakém kousku oblečení. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja zas na košele vobec nie som. Mám asi 4 ks, a nosim ich tak raz za rok. Nie je to pre mna oblubený kusok oblečenia. Na čo mám mániu su kabelky a šaty. Mám vyše 50ks roznych šiat a kabeliek asi 30 :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsme na tom úplně stejně, já jsem hrozná košilová maniačka a nejvíc miluju košile na zapínání až ke krku ! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie pásikované košele sú absolútne dokonalé ♥♥. Ja som zase závislá na sukniach a šatách. Mám ich veľa. A tým "veľa" myslím aj okolo 10 sukní. Mám pocit, že by som sa zaobišla s troma tričkami a jednými riflami, ale bez sukieň by som to asi nedala :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné košele :) Ja som závislá momentálne na kabátikoch, bundách a teniskách ♥

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné košile! já jsem maniak na veškeré oblečení. Nejvíce asi ulítávám na šatech a doplňcích. Nedávno jsem přemýšlela, co si kupuji nejméně a jsou to boty ( i když jich mám pořád dost a kabelky). Jinak mně se líbí bílé a pastelové košile a takové ty vintage style. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já miluju dlouhá trička. :) Taková, která mi zakryjí prdel. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Košile nenosím, ale ráda bych začala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky si všímám, že se mi nějak rozrůstají košile. Když ony jsou tak skvělé! :( Fňuk. A navíc miluju vše s límečky.♥
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  11. =DDDD Som rada, že nie som jediný maniak v tomto. Košele som si obľúbila odkedy som začala pracovať v kancelárii a mali sme istý dress cose. Z tej práce som síce odišla, ale košele ostali.=D Napokon dajú sa nosiť ku švetkému - ku sukni, k rifliam, nohaviciam, .... Hlavne, aspoň pre mňa, majú košele tú výhodou, že sa dajú zohnať aj bavlnené... preto ich mám toľko!=D Blúzky a topy sú skrátka robené z príšerných materiálov.

    OdpovedaťOdstrániť