zemiačiky

Ahojte dievčatá, 

moje dni ubiehajú obrovskou rýchlosťou. Práca mi požiera veľa času, a akosi si nestíham užívať slnečné dni. Rada by som išla na dovolenku, no asi skončím iba niekde pri bazéne :)  Dúfam že vy sa máte lepšie, a že už chytáte bronz :) 
Medzi moje všedné povinnosti dní patrí určite varenie. Rada varím, keď mám čas, energiu a potrebné suroviny :D Preto by som sa dnes chcela podeliť o easy receptík, ktorý si môžte prispôsobiť podľa seba. Dá sa použiť ako príloha k mäsku, alebo ako samostatný obed/večera. 

Plnené zapečené zemiaky: 


Čo potrebujeme:
*väčšie zemiaky
*smotana/biely jogurt
*slaninka
* v podstate všetko čo lúbite, alebo máte k dispozícii. 

Ja som do zmesi dala smotanu, lučinu, cibulku, pažítku, slaninku, salamu, trochu nivy a korenie.
Fantázii sa medze nekladú :)


1. Uvaríme zemiaky, tak aby boli mäkké.
2. Spravíme si slaninku so suchou salámou.
3. Nakrájame všetko čo potrebujeme.
4. Zemiaky necháme vychladnúť, prekrojíme a vydlabeme, spravíme si misky.
5. Vydlabané časti zemiaku zmiešame s pripravenou zmesou. Naplníme misky.
6. Plech potrieme olejom, zemiaky naukladáme vedľa seba. Na zemiaky som dala plátky nivy.

Pečieme podľa chuti. Ja ich zapekám na 180- 200° cca 15-20 minút. Priateľovi chutia viac opečené ten necháva 25-30 min.

Určite mi napíšte či recept poznáte, a či robievate? 

Prajem Vám krásny víkend :)

D.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Mnam! Miluju vaření, ale hlavně moc miluju brambory! Mohla bych je jíst pořád na všechny možné způsoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to vypadá skvěle a jednoduše :) V létě se chci konečně v kuchyni zorientovat a pomalu začít něco vařit, zatím sbírám inspiraci a tvůj recept si dávám do oblíbených, díky! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj, vôbec to niej v kuchyni také ťažké :))

      Odstrániť
  3. To môže byť veľká pochúťka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, vypadá to krásně! Určitě to doma vyzkoušíme :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto vypadá opravdu moc dobře! V týdnu bych to mohla vyzkoušet na večeři :-) díky za tip, pak napíšu jak mi to chutnalo! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To taky děláme. :) Jsou výborný, úplně to miluji. Akorát navrch dáváme plátek slaniny. Škoda, že je tak pracné to dlabání brambor, jinak bych to dělala o dost častěji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to vypadá skvěle a recept zatím neznám. Určitě vyzkouším

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Teraz dosť frčím na takýchto prípravách zemiakov, pretože s tým nie je veľa práce a je to skoro vždy skvelé :) Tento recept je úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť