voňavé potešenie



Závislosti.
Vo voňavom svete kozmetiky je bohatý priestor na závislosti. Nebudeme si klamať, každá z nás si potrpí na nejaké rozkošnosti. Prečo by nám mala stačiť jedna špirála, jeden krém či jeden parfém? Keď je plný trh najrôznejších NUTNOSTÍ, ktoré jednoducho potrebujeme?! Aký by bol náš svet/kúpeľňa/kabelky ochudobnené keby nám mal stačiť jeden produkt? U mňa asi takto- nemala by som zapratané 3 poličky zo štyroch, a nezasahovala ešte aj do priateľovho minimálneho priestoru :-) 

Hneď po lakoch, sú sprcháče moja ďalšia veľká vášeň. Aké je to príjemné každý deň sa rozmaznávať inými vôňami. V pondelok sa môžem naštartovať ovocnou fresh Balea zmesou. V útorok sa vypílingovať s  Palmolive sprchovacím pílingom s černicami, vanilkou a pitahayou. V stredu omámiť svoje zmysly Yves Rocher mandľou a kvetmi pomarančovníka, ktoré ma dokonale zrelaxujú a ako všetky sprcháče tejto značky, úžasne penia. Vo štvrtok si dopriať dávku vitamínov spolu s množstvom proteínov, minerálov či vápniku so značkou Lactovit. V piatok sa s orchideou a malinami cítiť ako v orientálnom spa s Avon peaceful reflection. V sobotu byť šetrná ku svojej pokožke so zložením s neutrálnym pH, Balea,  ktoré nedráždi ani tie najcitilivejšie oblasti  nie len ženského tela. A v nedeľu sa cítiť ako bábätko  s Palmolive Naturals spolu so 100% prírodnými výťažkami z mandlí a aloe vera. 
Ak by som mala vybrať jeden z nich, ktorý ľúbim najviac, bol by to Yves Rocher. Prečo?--> Majú skvelé a netradičné vône, perfektné penenie, stačí malé množstvo, sú prírodné/alebo aspoň väčšina z ich zložiek/, a z pokožky ich cítiť aj po prebudení. 

Ako ste na tom vy? Máte tiež viac sprcháčov a obmieňate ich? :-)

Prajem Vám krásny víkend! 

D.







Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

15 komentárov:

  1. Většinou mám otevřené sprcháče a ráda je střídám. Obal Palmolive je nádherný, doufám, že ho taky seženu

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Peeling od Palmolive jsem mela a byl bozsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Peeling od Palmolive jsem mela a byl bozsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, to je krásná sbírka :). Já vlastně musím přiznat, že jich mám také hodně, ale to jen díky tomu, že mi je brácha pořád dává jako dárek. Radši mám možná pěny než sprcháče, ovšem takový malinový sprchový gel od Yves Rocher je má obrovská láska! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, tak to by mě nikdy nenapadlo mít jiný sprcháč na každý den, ale jak jsi to popisovala, brala bych to taky ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Práve dnes som pozerala na ten produkt od Palmolive pre bábätká :D nakoniec som ho tam však nechala.. možno ho raz vyskúšam :D a na ten od Balei sa určite mrknem :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pravdu povediac ja mam sprchac len jeden a obmienam ho dost nepravidelne, ale stale si rada privoniam k nejakemu novemu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tvoje prípravky sa mi veľmi páčia, aj keď nie všetky poznám :) Veľmi ma prekvapil Palmolive zo zajačikom, ktorý ma okamžite zaujal. Inak, ako pozerám tak dosť dávaš na vône, tak ako ja :) Čo sa mi veľmi páči

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článok :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mam tiež dosť sprchačov ale postupne ich míňam:) akurát používam tento od avonu a je naozaj užasny kremovy voňavy najlepší čo som mala od avonu zatial, ešte mam aj konvalinkovy tak uvidím či mu nebude konkurovať:) Yves rocher je užasny tiež len mam ešte malinový z tych starších a musím si ho dať viac aby penil tieto hádam lepšie penia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sprcháčů mám zoufale moc a zoufale málo jich spotřebuji, takže musím mít s jejich nakupováním momentálně stop stav :-) Yves Rocher jsem ale nadávno nakupovala jako dárek a tak jsem se pokochala alespoň v obchodě a musím říct že všechny voněly krásně - nakonec jsem sáhla po vanilkovém a malinovém, které mi přišly nej.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já miluju sprcháče a přijde mi, že tu v USA všechno voní tak prazvláštně. V Evropě nemám problém sprcháč vybrat a tady hroznej! :D

    Unknownie.blogspot.com || Life Abroad

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ďakujem za komentáre dievčatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já mám dva sprcháče, oba od Weledy :). To mi bohatě stačí :).

    OdpovedaťOdstrániť