TIPS FOR WATCHING

Ahojte, 

ak by ste nevedeli pričom dnes upratovať  oddychovať, prinášam Vám pár tipov.

Čo rada počúvam, pri /čítaní/učení/cestovaní/upratovaní/ničnerobení :D
Celkovo mám rada pomalšiu, relaxačnú hudbu nie depkovaciu .
Určite týchto pánov poznáte, a ak nie, je tam veľa videí, pustite si!





Ďalej ako filmový tip odporúčam stiahnuť (z uložto :) dokument- Neobyčejné ženy - krátke dokumenty z ČT2, o ženách ako Coco Chanel, Audrey Hepburn, Mária Montessori, Agatha Christie. Mňa dosť prekvapil život Coco Chanel. (Pozitivne nie!)


Filmy, ktoré by som odporučila, nechcem sa moc rozpisovať keďže lepšie je raz vidieť ako dvakrát počuť čítať(klik pre trailer)

Stážista-ďalšia srdcovka do môjho zoznamu, mám rada takéto komédio-life-reálne filmy, také pri ktorých si čo to uvedomíte, ale aj sa dobre zabavíte :)

Máme sa čo učiť od staršej generácie.

"Grey is a new green."



James Bond, ok, bol to skôr chlapský nápad, ísť na Bonda. Ale! Pačil sa mi! Film nie Daniel, som rada aj za romantické aj komické scény. ( aj keď tie romantické, no čo si povieme, s tou Monicou Bellucci to malo rýchly spád :D)  Osobne som sa namotala hlavne na tú pieseň od Sam Smitha <3



Ak ste skôr na rozprávky, potom Vám odporúčam - V hlave- pozerala som ju s 8 ročnou neterou,a obom sa nám páčilo toto zobrazenie "fungovania emócií", na konci sa ma neter pýtala, či naozaj to takto funguje, že by chcela vidieť tie jej postavičky :D

                          

 Aké filmy/seriály ste videli, či sledujete? 
Videli ste niektoré z mojich tipov?
Prajem Vám krásny víkend!



D.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentárov:

  1. Já zbožňuji filmy jako je např. V hlavě. Vždycky mi to zlepší náladu a u tohohle filmu jsem se vážně nasmála. Myslím, že se na něj zase brzo podívám. :-)
    Hezký článek! ♥

    OdpovedaťOdstrániť