Test

Dobrý podvečer žienky,

Ako sa máte? Aké máte plány na zajtrajšie voľno? 
Mňa čaká štúdium kníh k bakalárke, dve mám za sebou, dve pred sebou. Poznáte ten pocit, najskôr veľa času, potom málo alebo žiadny :D najlepšie sa mi pracuje pod stresom(rozumej časovou tiesňou :)
No včera som si neodpustila nakupovanie a návštevu DM.
Musím sa priznať že takmer po každej návšteve DM, odchádzam s nejakým lakom, (však viete úchylka:)

včera to bol Rimmel 60 seconds-odtieň 415-INSTYLE CORAL

Dnes som zrealizovala rýchlo test

 a to, či stačí 60 sekúnd na uschnutie laku Rimmel 60 sec.:) 


Nie, nie, nestačilo, (čo bolo dosť zjavné :) ale vždy som chcela spraviť takýto minitest, ale keď som už lakovala nikdy sa mi nechcelo ničiť už hotové nechtíky :D

Aj napriek tejto skutočnosti, mám Rimmel laky rada, na fotografiach je jedna vrstva, s ktorou som spokojná.

Taktiež môžem odporúčiť tento Lilien odlakovač, netuším kde bol kupovaný (asi Tesco), je to prvý odlakovač ktorý mi vonia.
Obsahuje tea tree olej,
Môžem potvrdiť že nevysušuje okolie nechtov.
U mňa vyhráva hlavne skrz vôňu :D


po minúte a pár nežných dotykoch :D

hotovo
A čo hovoríte vy na Rimmel laky? 
Prajem pekný zbytok dňa :)
A ďakujem Vám za komentáre :*


D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 komentárov:

  1. Tento test sa mi veľmi páči :) Podľa mňa 60sec majú nádherné farby a vo všeobecnosti ich mám rada. A presne tak ako ty, aj mňa to zaujímalo no nechcela som si ničiť manikúru :) Je však smutné, že 60sec. nestačilo a je zjavné, že najskôr nalakovaný necht schol dlhšie ako 60sec a ajtak to nepomohlo.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o veľký set bieliacich zubných pást + kúry

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som rada že sa páči, súhlasím, farby majú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeju pevný nervy s bakalářkou..:) Určitě dopadne skvěle :)
    Rimmel laky mám ráda, nikdy mě to stopovat nenapadlo, ale přišlo mi, že to zasychá ryhle, takže jsem si naivně myslela, že to těch 60 sekud je..:D ale ta barvička je skvělá!

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť