obľúbené kúsky


Ďalšia ľadvinka na obzore?
Ahojte! Tomuto trendu som podľahla minulý rok v lete. 5 dní v Barcelone som s ňou zvládla a celý čas si pochvaľovala. Všetko potrebné máte pri sebe a riziko krádeže je menšie tiež J Bol to oslobodzujúci pocit nenosiť nič veľké či ťažké. Preto sa mi tento výmysel páči, aj napriek tomu že ja som  bývala skôr "big shopper bag-lover".  Musím povedať že tie kadejaké široké, športové či hadie sa nepáčia ani mne. Ale takéto jednoduchšie, to je pre mňa! Táto je z Bershky. A aký je váš názor na ľadvinky?


 Dnes táto trendovica  spojená s obľúbenými úpletovými a asi storočnými šatami! Keď ja ich mám tak rada, a aj napriek tomu že majú svoj vek, nehodlám sa ich vzdať! Jeden outfit s týmito šatami ste mohli vidieť tu. V toto ročné obdobie veľmi rada nosím sukne a šaty . Čo si budeme klamať, moje nohy vyzerajú jednoducho lepšie v šatách a sukniach so silonkami ako bez nich :D Ale aj na tom popracujem do leta. :D Dôvod prečo mám rada šaty v zime je aj ten, že mám rada kabáty. Aj keby mám vonku zamrznúť, budem ich nosiť! Tvrdohlavá, ehm.



Outfit som rozbila červenou koženkou z Tally Weijl, ktorá patrí medzi obľúbencov tiež! Na nohách mám obuté tenisky značky Ecco.



A čo vy, ste tím šaty / sukne v zime či v lete? Čo hovoríte na outfit?

D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentárov:

  1. Ta bundaaa! Miluju koženkový křiváky, nosím je furt! Bohužel je na ně ještě zima, ale zase začnu a nebudu nosit nic jiného. Bohužel červená mi ještě chybí :(. Musím se na ní zaměřit:D.

    Moc ti to sluší. I ta ledvinka. Ta je docela cool😁.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem ledvinkám (zatím) na chuť vůbec nepřišla.. nějak si ji vůbec nedokážu představit do kombinací s kousky, které mám v šatníku :) Ale k tvému outfitu se hodí úplně dokonale :) Já miluju šaty a sukně, ale nosím je spíš v zimě :D Ale zorvna dneska jsem si koupila svě sukně na jaro/léto :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kedysi som zvykla šaty/sukne úplne z duše nenávidieť :D chvalabohu tie dni sú už preč a nosím ich úplne najradšej zo všetko a to celý rok :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já ledvinkám sice nepodlehla, ani se mi moc nelíbí, ale musím říct, že tobě opravdu sluší! Né každý to totiž vzládne elegantně sladit s outfitem. :) Já šaty v zimě nosím moc ráda, s kozačkami mi to přijde takové šmrncovní! Ale ani v létě na ně nezapomínám.!
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šaty a sukně spíš v létě.
    K outfitu se mi moc nelíbí body - nejsem milovník tenisek k sukním, i když vím, že se to teď docela dost nosí. Ale jinak pěkný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zas milovník tenisiek :)) ale ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Pěkný a stylový model. Ledvinky (zvlášť ty metalické nebo sportovní) mi přijdou srandovní, ale takto v decentním provedení můžou vypadat dobře. Já bych to ale neuměla zkombinovat, tak radši zůstanu u klasické kabelky :). Také nosím sukně a šaty i v zimě, mám delší vlněný kabát a teplé kozačky ke kolenům, k tomu silnější vlněné punčocháče a zvládnu tak v pohodě i největší mrazy. Naopak nechápu, jak můžou holky v zimě chodit v obtáhlých džínách a bundě do pasu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krátke bundičky tiež nechápem, ja si to teraz dovolím len keď viem že som na slniečku alebo idem autom, alebo šupnem na to všetko ešte kabát :D

      Odstrániť
  7. Outfit je super, úpletové šaty miluju, sukně nosím i přes zimu a ten křivák je bezva. Jediné, co nemusím, jsou ledvinky, nevím proč, ale mně se prostě nelíbí, každopádně o jejich praktičnosti nepochybuji:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. So chic... I love the red leather jacket!

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som na ľadvinky úplný blázon! Doma mám jednu od VS a úplne som do nej zamilovaná :D Inak tá červená bundička je nádherná! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. NÁDHERA!
    Miluju šaty, ale teď je mi furt zima, takže si počkám až se trošku oteplí. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Když jsem zbystřila, že ledvinky se fakt vrací, bylo to něco jako "proboha ne!" :D, ale už jsem si zvykla na to, že to k dnešku prostě zase patří, sama ji asi nosit nebudu, ale u některých lidí se mi fakt líbí, tobě taky pasuje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ďakujem za všetky komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť