Tatry 2.

Prírodu milujem!
Lesy, lúky, kopce. V lete či v zime. Je to pre mňa oddych, šport a psychohygiena v jednom. Nevadia  mi náročné terény a moja /zatiaľ/slabšia výdrž. Minulý rok sme začali jazdiť aj na bajku. A tento rok chceme pokračovať....

Ale späť k Tatrám, náš posledný deň sme chceli stráviť niekde na turistike, tak sme sa vybrali na našu obľúbenú trasu Štrbske pleso- Popradské pleso. Sneh bol miestami skutočne hlboký ale tak nádhernú a čarovnú krajinku vidieť, bol dokonalý zážitok. Naposledy sme tu boli v lete. Je to krása, však? 💚


Z nášho druhého ubytka nás "volal von" takýto krásny východ slnka!






Prvá zastávka- Štrbské pleso





Slniečko nás sprevádzalo celú cestu.... A sme na mieste. 



Ach, vrátila by som sa ! Kde na turistike či výlete ste boli naposledy vy? 💚

D.






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Krásné romantické fotky. V Tatrách jsme kdysi byli v létě na dovolené a moc se nám tam líbilo, v zimě je neznám.
    Náš poslední výlet byl za skalními reliéfy u Želíz a předtím víkend v Mariánských lázních s výletem do Lokte (můžeš blíž kouknout u mne na blogu ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké fotky. Kochám se. Měj pěkný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto je opravdový úkaz toho, jak je příroda překrásná. Zimní krajina dokáže vážně zázraky, ty fotky mi zas připomněly tu chladivou atmosféru, která už odchází. Cestuju po turách spíše v okolí svého bydliště, jezdíme většinou do nějakých kopců, hor. Vezmeme psy a nasáváme tu přírodu plnými doušky, přesně vím, o čem mluvíš!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty fotky jsou opravdu mooc krásné!! Já naposledy byla v národní přírodní rezervaci Špraněk, o které jsem i psala článek :) Naučná stezka, kamenné útvary, jeskyně. Byl to krásný výlet, ale podcenila jsem počasí a prochladla jsem a odnesla si parádní rýmu :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ono niekedy aj to počasie je nevyspytatelné :)

      Odstrániť
  5. To jsou tak nádherné fotky! A ta panoramata, já zírám. :) Do Tater jsem jezdila jako malá lyžovat, teď už jezdíme spíše do Alp do Rakouska, ale tohle mi navodilo úplně nostalgickou náladu. :)
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my nechodíme zatiaľ lyžovať, ale do Alp by som chcela tiež ísť v lete na nejaké túry :)

      Odstrániť
  6. Taky miluji přírodu!:) A do Tater se chci někdy podívat!:) A to moc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je nádhera, muselo to být super. Miluju zasněžené a sluníčkem zalité hory:) To se pak lyžuje jedna báseň.

    OdpovedaťOdstrániť