Február 2019

Ahojte!
Kto mi vysvetlí, akou rýchlosťou plynú dni? Je to až neuveriteľné ako zbehol celý február. Ako ste sa mali? Čo Vám priniesol? Ja prinášam aspoň malý random posledných dní. Začala som makať na sebe. A verím, že všetko čo som si naložila zvládnem! 💓
Majte krásny víkend! 













Jedlo a zase jedlo :D 










Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 komentárov:

  1. Jé, přeji, ať ti vše vyjde!:) A pěkné fotečky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně únor taky utekl neskutečnou rychlostí, přijde mi to až neskutečný... Držím palce, aby si všechno zvládla :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, přijde mi, že čas letí čím dál rychleji. A krátký únor ten pocit ještě umocňuje

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Únor utekl rychle i mě, ale už se těším hrozně na jaro :) A jak vidím na fotkách ty dobroty, tak bych si hned něco dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyhladla som, keď som videla všetko to úžasné jedlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jídlo je základ :D Krásné dobroty tu máš :) Ať se Ti daří všechny vytyčené cíle ♥ Zajímalo by mě, co tě v těch kornoutech zakrytý v alobalu, nějak to nemůžu přečíst a poznat :) Já už se moc těším na jaro a kvůli tomu jsem si dostala rýmu, protože jsem si myslela, že už je celkem teplo a můžu si vzít jarní, ale opak byl pravdou :D :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť