random,daybyday

Taký ten random rýchly článok, keď človek robí 10 vecí, je vyťažený, ale aj tak tu s tým nechce seknúť :) 

obľúbený zošit :)

druhý obľúbený zošit :D

tripy

pracovný trip, skvelá knížka, chcela by som k neja napísať viac,poznáte? Čítali ste?Čo hovoríte?

potulky

kavičky

aspoň niekde cítiť tu jeseň

najkrajšie servítky z Kik :)

môj strážny <3

čo mi zlepšuje rána







som kuchár riadny! :)


D.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

11 komentárov:

  1. Ako vidím, tvoje dní sú super. Kedysi som inak Dolce píla ak ka, dokým som nezistila že obsahuje aspartam. A deň z knihou? Nič lepšie už ani nemôže byť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekne fotky takéto články s fotkami z rôznych dni ma veľmi bavia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekne fotky takéto články s fotkami z rôznych dni ma veľmi bavia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásne fotky. Ja sa musím konečne zajtra pozrieť do toho kiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásne fotky. Ja sa musím konečne zajtra pozrieť do toho kiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great post! Wonderful pictures!
    Have a good weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelé fotky, takéto články mám veľmi rada!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééé, super fotky, random články miluju a tahle knížka je úplně nejvíc! :)

    OdpovedaťOdstrániť