moja pleťovka

Ahojte! Dnes vám predstavím moju skin rutinu. 

Starostlivosť o pleť, je to, čo ma naozaj nebaví v rámci každodenných kozmetických rutín. Som žena, a mám rada všetky tie voňavé géliky, krásne nádobky, príjemné zloženia, ale byť úprimná, samotné čistenie pleti  je pre mňa teror.
 Prečo? Neviem ako vy, ale umývať si tvár v umývadle je pre mňa hotová mission impossilble (rozumej- bez toho aby som mala vodu až na lakťoch a samozrejme na zemi tiež). Možno som len taká kyptavá a máme malé umývadlo, ale vždy som bojovala s týmto problémom  "voda všade" . Poznáte tento technický problém aj vy? :) A kvôli tomu som si zvykla čistiť pleť v sprche. Tu nastáva ďalšia zmena. Oči (špirálu,linky, tiene) si neodličujem pred tým, tampónikom a prípravkom, ale priamo v sprche čistiacim pleťovým gélom. Ono sa to dá aj bez štípania v očiach, len treba vedieť, ako moc mať pootvorené oči :D chce to tréning, čo vám poviem :)  
Takže krok č. 1- Mixa Anti-Imperfection -používam ju vyše dvoch mesiacov, a "klopklop" zatiaľ som spokojná. Môžem povedať že mám o trošičku menej červených pupienkov. Má krásnu vôňu, výborne pení, zmatní, nevysušuje moju zmiešanú pleť a ja som z polovice odmalovaná. 
Krok č. 2- je Pure skin- scrub face wash od Oriflame, tento výrobok používam už pár rokov, mal by byť proti čierným bodkám, no úprimne, mne nič nerobí, kupujem ho pre jeho jemné pílingové zloženie, ktoré neškriabe, ale predsa  pleť zbaví prebytočných buniek a pleť je jemnučká. Ale čierne bodky sú stále :/


Krok č.3 po sprche- je odlíčenie/dočistenie. Proti tomuto Dermacol  odličovaciemu Face Milk nič nemám. Oči odlíči, neštípe, a ja ho už vyše roka nemôžem domíňať. Balea micelárna voda pre citlivú pleť, to bol u mňa asi prešľap, štípe ma v očiach, pleť mám po vyčistení lepkavú. Takže musím vždy pleť prepláchnuť ešte vodou (v umývadle!!!). Je to celkom sranda, nakoľko prvých pár dní som bola z nej ohúrená, pleť som mala jemnučkú. A po viacerých dňoch, vyrážky, svrbenie, lepenie. 


Krok č. 4 je u mňa krémičkovanie - nájsť vhodný pleťový krém bol pre mňa boj, preto som siahla po drahšej kozmetike. Dať 14 euro za také malé nič je mi celkom ľúto, avšak, stálo to za to! Legere je práve pre moju zmiešanú pleť. Nemastí ale hydratuje tak akurát. Jemnučké, voňavučké, príjemnučké, asi už rozumiete- láska na prvý dotyk :D Avšak, začo dávam body dole, je určite to otváranie, na ktorom pravidelne lámem nechty :D 




Na okolie očí používam tento očný krém z Oriflame. Škoda len, že žiadnu zmenu k lepšiemu som nepostrehla.

 O rannej čistiacej maske som vám už písala. Bola to príjemná a voňavá záležitosť, ale jediné plus, ktoré som postrehla bola zhydratovaná pleť. Rada by som vyskúšala aj iné výrobky tejto značky, máte nejaké odporúčania? :) 

A čo vy? Poznáte tieto výrobky? Aké sú vaše skúsenosti? 


D.








Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentárov:

  1. Poznam niektoré ale s mixou mam aj skúsenosti. Pisala som o mixe aj článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som používala tu micelárku od Baley a bola som s ňou spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super clanok, ja tiez neznasam umyvanie tvare...voda je jednoducho vsade, len nie tam kde treba, ale zatial s tym pekne boujem. Oriflame cistaci gel som skusala aj ja ale na mna je trosku agresivny, ale raz za cas v pohode. Inak som si chcela kupit od baley miceralku a som rada, ze som to neurobila...ja pouzivam garnier alebo loreal a tie su super :)) a krem no to je takzy boj nejaky perfektny vybrat...myslim ze zatial som taky ani nenasla.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mixu som si aj ja obľúbila. :)
    http://svetlovchaose.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som sa tohto vsetkeho zbavila. Dnes pouzivam iba ruzovu vodu a ako krem bambucke maslo. Moja plet sa zlepsila o 100%. Produkty nájdes aj tu http://www.vegshop.sk/kozmetika/

    ahooj
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť