daybyday


Hello dievčatá,
dnes mám daybyday článok, plný fotiek a detailov, ktoré sa mi nahromadili v mobile. 
Napíšte mi, ako sa vám páčili! 
:)

OOTD keď máme slniečko
 Lednice

Minaret v Lednici

pomocník pri učení :)
obloha čaruje
 jarný odtieň

také rána môžem

Mohyla M.R Štefánika, výlet

nádherné miesto a perfektná káva


skvelá dvojka

kúsok klasiky
červená dlho nebola

Najradšej si fotím čerstvo nalakované nechty, keď tak na to pozerám. :)  
Prave mám dilemu aký odtieň si dám. Mám navarené, upratané, ešte zbaliť nutnosti a v noci cestujem do stovežatej lásky, len na pol dňa, ale aj tak som natešená. Ako som už v tomto článku písala, je to m(i)esto ktoré ma nikdy neomrzí. Získala si ma už pred X rokmi. <3 Dúfam že "výlet" dopadne dobre a ja sa opäť utvrdím že je to moje mesto :)
Krásny zbytok dňa Vám želám .

D. 






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

28 komentárov:

  1. V Ledniciach je nádherne! ♥ A to Pilos čokoládové mliečko taktiež stále cucám, je to láska :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám to podobne :D tiež si najradšej fotím čerstvo nalakované nechty :D moc krásny článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užij si výlet! :) Moc pěkné fotečky, všechny laky jsou super, hlavně ten od essence :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekne fotky! Ten hnedy Avon lak mam tiez :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky, ten oranžový essence lak je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluji nude laky, nebo prostě takové neutrální jako máš tady na fotkách (pokud tedy nepočítám ten červený). A slip-ony to je taky moje, šetří to čas a je to pohodlné;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já už několik let mluvím o tom, jak chci na výlet do lednice a pořád jsem tam ještě nebyla, ale letos už to fakt musí vyjít! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v lete to musí byť nádhera! určite navštív :)

      Odstrániť
  8. Krásné foty! :) Moc se mi líbí ty botičky na první fotce :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takéto posty milujem! A tá fotka oblohy je naj :) a čokoládové pilos mliečko milujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty filalkovo růžové laky vykouzlily perfektní barvu na tvých nehtech. :) Lednice je krásná, snad se tam v blízké budoucnosti taky dostanu. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super článok a krásne fotky, velmi sa mi páčia tie laky :ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi vydarené fotky ♥ Už dlhšie som chcela zájsť na výlet na Mohylu, ale stále som to odkladala až som na to zabudla. Ďakujem teda za pripomenutie :) Lednice sú najmä v lete nádherné a veľmi rada sa tam vraciam :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dievčatá ďakujem za krásne komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aké krásne fotky! :) Lednice vyzerajú naozaj veľmi pekne. A btw, máš skvelý lak!
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak štastnú cestu prajem;-) ja som raz bola v Prahe už davnejšie ale išla by som zas niekedy. Prvy krat som tam videla černochov čo bolo pre mňa zaujimave:) Tie fialove laky su krásne a nechty môžem len zavidieť..Fotky z lednic su krasne a to mliečko ten tvoj pomocnik pri učení mňamka toto je jeden asi čo je najvačší zo všetkých a preto ho mám rada lebo sa tak rýchlo neminie a nekukam doňho že už neniii :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Takové rána taky miluji a Lednice je nádherná ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť