Praha snapshots

Ahojte!

Na 8 hodín v Prahe! Stratená, unavená ale šťastná! ...Ešte teraz som plná vzrušenia, keď si prezerám fotky. Také zvláštne vibrácie mám v sebe, vždy keď niekam cestujem. ("excited" je to správne slovo :)

Myslela som si, že Praha mi už nemá čo ponúknuť.... 



...že som už videla "všetko"...



A ona?? Ponúkla mi viac ako doteraz !!! A čo takého ?



 Samu seba ! Zažila som niečo nové! Prázdnu Prahu! Keď budete na tripe, privstaňte si a choďte o 7 mej do ulíc, stojí to za to! Trošku som si prišla ako taková  "Pražačka" :)


 Chodila, blúdila, a neviem ako sa ocitla až na hrade..Tam už panovala plnka, tak som si len pripomenula krásne chvíle z leta :)



Opäť som sa presvedčila,  aký sme zatupený národ..možno to bola len zhoda okolností...Ale mali by sme byť zhovievavejší, milší a v lepšej nálade...A vlastne, všetci!


Moja láska k tomuto mestu opäť vzrástla!  <3


 Z preplneného Staromáku  som zablúdila do tejto krásnej a útulnej kaviarničky. Unavená, som si pochutnala na pomarančovo-neviemakom koláčiku(jeden cestoval so mnou dom) a kapučíne! majú aj úžasnú zmrzlinu. Kuk tu !




Dúfam že som vás dnes nenudila... Pochopte,  je to moja "mestská" láska :))))

Krásny víkend Vám prajem :* užite si, oddýchnite, výletujete, ľubte sa, a množte sa   zažite niečo nové, spontánne a čarovné ! 





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentárov:

  1. Taky se po zkouškách chystám do Prahy :). Teď jsem tam tedy sice byla na Superfinále florbalu, ale na víc nebyl čas, takže se nemůžu dočkat, až se tam po delší době podívám :). Pěkné fotky!

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké fotky. Doufám, že také co nejdřív navštívím Prahu, už jsem tam dlouho nebyla:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kolikrát jsem si říkala, abych si ráno přivstala a jela se podívat ještě do poloprázdných raních ulic.. no, ještě mi to nevyšlo :D Holt rána nejsou mojí silnou stránkou a vždycky si radši ještě o chvilku přispím, než abych vstávala ;) Ale souhlasím s tebou, že Praha je krásná :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja nie som morning person :) ale stálo to za to!

      Odstrániť
  4. Prahu brzo ráno asi stjí za to zažít... třeba takový prázdný Karlův most to musí být boží:) Bohužel jsem ještě neměla příležitost a odhodlání k tomu být v Praze tak brzy;/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny príspevok. V prahe som ešte nebola. Ale veľmi by som chcela.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Prahe som ešte nikdy nebola ale vyzerá nádherne :) Veľmi sa mi páčia tvoje fotky. Mám dojem, že je Praha naozaj krásne historické mesto :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotografie ♥ Už by som sa rada dostala do Prahy :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeho super článok :)) Muselo to mať naozaj niečo do seba vidieť Prahu v takých skorých hodinách, keď je ešte prázdne mesto :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vždy keď vidím fotky z Prahy, mám veľkú chuť tam ísť. Je to totiž nádherné mesto a verím, že sa tam pôjdem pozrieť čo najskôr :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Praha vyzera skvele, aj ja by som tam šla hned 😊

    Mam novy blog,tvoja návšteva by ma velmi potešila 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné fotky! Věřím, že sis to tam užila, já tam byla naposled před 3 roky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné fotky, zaujala mě ta kavárnička, snad si zapomatuju název :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dievčatá, ďakujem za komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Praha je krásná, to rozhodně! Asi už jsem si na ty lidi tolik zvykla, že mě to nedonutí vstát v 6 (abych byla v centru v 7). Ale chystám se na to už leta, vyjet prvním metrem a udělat v centru fotky při východu slunce.. Ale až se k tomu dopracuji, tak bude určitě pršet! :D Hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jedno krásne mesto ♥ Už tam musím niekedy zájsť :) ♡

    ♡ * Banggood haul* ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam, oplatí sa aj na pár hodín, aj na týždeň :)

      Odstrániť
  16. krása, sice jsem z česka, ale v Praze jsem byla jen jednou a už je to dlouho, chtěla jsem tam jet teď po zkouškách, ale pokud bude pořád taková zima, nechám to na jaro. Jsem teď ještě víc natěšená! :)

    OdpovedaťOdstrániť