Food random


Ahojte dievčatá! 
Ako sa máte? To počasie je také dokonalé! Ešte že som mala práve voľný víkend! 😍 Musím sa priznať, že bojujem trošku s únavou a produktivitou, ktorá bola za posledné dva týždne veľmi biedna. Bolo to vidieť aj na blogu. No napriek problémom s trávením mám pocit že sa to lepší, konečne mám (skoro) späť energiu. To slnko mi určite pomohlo. A ja sa teším keď budem pridávať články, umývať okná, variť či piecť! :)
Už dlhšie sa pohrávam s myšlienkou založenia Youtubu. Veľmi ma baví piecť, variť (nie len) zdravo. Mám v hlave pár nápadov, nie len na recepty. :D Ale sama neviem, či ísť do toho? Či už nie je youtube plný podobných videí, či to dokážem natočiť, zostrihať atď... Kreatívne činnosti mám veľmi rada a mám pocit že by ma mohlo baviť aj toto. A čo vy, pozerávate youtube? Aký obsah vás najviac baví? A koho sledujete?
Ďakujem za zdielanie vášho názoru!😘

Dnes pridávam len zopár food momentiek. :D

...také jedno motivačné ráno s Caro kávičkou... 

... nákup v Lidli... :D


...príprava jedla do práce, mňamky!


...trošku "prasáárna"

...obľúbené raňajky <3

... po svadbové koláče :D

... domáce sushi :D

...najlepšia omáčka! 

...pečenie domáceho, špaldového pečivka

...kašička <3

Prajem Vám krásny štart do nového týždňa! 
D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentárov:

  1. Pěkný start do nového týdne i tobě.
    P.S. Yotube nesleduju vůbec (ani Instagram a skoro ani FB) - žralo by to moc času, stačí blogy (můj i cizí)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ať se aj tobě daří :) já se koukám na youtube jen někdy, bere to moc času

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Počasí o víkendu bylo úplně dokonalé :) Pokud přemýšlíš nad založením youtubu, tak do toho určitě jdi, nemáš co ztratit :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, mňam! Fotky jídla naprosto miluju! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten burger vypadá parádně!
    Já ačkoliv se zajímám hodně o pečení, tak takové kanály ani na youtube nesleduji, spíše blogy, protože pokud není něco extra složitého, tak k tomu postup přípravy vidět nemusím, navíc mě nebaví ty kecy okolo, kde o tom dlouho vyprávějí a video má pak půl hodiny :D
    Ale když potřebuji něco konkrétního a nevím úplně jak na to, tak si video pustím. Třeba, když jsem dělala poprvé listové těsto, tak jsem si návod na youtube hledala :)
    Pokud by byly videa krátká, ráda bych klidně koukala a nechala se inspirovat nebo se něčím přiučila :)

    OdpovedaťOdstrániť