5 za 5

Ahojte dievčatá, 
dnes mám pre vás jeden rýchly tip. Ak je tu nejaká maniačka na laky na nechty, určite ju poteším. V DM majú asi dopredaj alebo čo  lakov od značky trend IT UP, veľmi veľa farbičiek mali za 1€, alebo 2€ a pod.
Ja som si tieto uchmatla spolu za  5 €, čo ma naozaj veľmi potešilo. 😍




A čo vy, všimli ste si túto akciu? Aké farbičky nosíte najradšej? 
Prajem Vám pekný zvyšok týždňa. 


D.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

11 komentárov:

  1. Tyjoo tak teď se modlím, ať je to i v ČR! :D Hne dpo práci letím do hmka :D Děkujeme za tip <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, tak to je skvělá akce! Vybrala sis nádherné odstíny! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super akce! Vybrala jsi krásné barvičky:) Ta růžová vlevo je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si dělám gel lak, ale mám pár laků od Trend It Up a myslím, že hezky kryly. Akorát já už nesnesu čekání na uschnutí a odlupování laku😁. Ten vínovej je fakt krásnej. A vlastně i ten stříbrnej.

    Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já na nehty chodím, ale vybrala sis krásné barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noo to je ta značka přímo od DM, že? Ještě jsem od ní nic nezkoušela a popravdě s levnými laky na nehty nemám úplně dobrou zkušenost, protože je mám vždy hned oprýskané :D tak by mě zajímalo, jaká je výdrž a jak si s nimi spoko? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám asi do 10 laků a snažím se je postupně dodělat, protože mi přijde, že je toho nějak moc. Žádné si tedy nekupuji, pokud mi nedojde nějaká základní bílá. I když... Teď nad tím tak přemýšlím, že tak rok kupuji černý lak a pořád ho nemám. :-D

    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :D Doufám, že to u nás nebude, protože ty jejich "gelové" uv laky mám hrozně ráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vůbec nevím, jestli je nějaká podobná akce i u nás v ČR, ale doufám, že ano! ♥ Nějaké nové barvičky by se mi hodily :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak téhle akce jsem si nevšimla :) vypadá ale super! ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak to bola skvelá akcia! Ja som si zatiaľ od Trend It Up kúpila len jeden lak na nechty, ale veľmi mi vyhovuje a má krásnu farbu, takže za mňa opäť super produkty :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť