brekkie inspo

Ahojte! 
Dnes pripájam len trochu inšpirácie na raňajky! A aké su vaše obľúbené? :)



Vajíčka s avokádom? To je láska!


Ovsená kaša je sladká láska :D




Najlepšie kokosové mlieko z Kauflandu :D 


Pohánková kašička.





Domáce sušené dobroty.


Parádne vegánske jogurty z Lidla!


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentárov:

  1. Deny, přiznávám bez mučení, že já nejsem snídaňový typ. Tak jen smoothie, ale hlavně ranní káva, bez které se mi nerozjede mozek. Tvoje snídaně jsou ovšem luxusní. Kdyby mi někdo prostřel tohle, možná bych i snídala :-) Měj pěknou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já snídaně miluju! Mým favoritem je nesmrtelná ovesná kaše. <3

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem zvyklá snídat většinou nasladko - musli s jogurtem, ovesná kaše, bageta s džemem, nějaký domácí moučník... Nesmí chybět čaj.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechna jídla vypadají úžasně a hned bych si dala, úplně jsem na ně dostala chuť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam! ♥ Já nejsem úplně snídaňový typ, většinou jsem ráda, že si aspoň zvládnu dojít uvařit kafe :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko vyzerá tak chutne a lahodne :) Vďaka za skvelú inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Avokádo a vajíčka taky miluju, snídám je dost často :))

    OdpovedaťOdstrániť