radosti


Ahojte, 

dnes by som vám chcela ukázať pár vecičiek, ktoré mi robia aktuálne radosť. Páči sa mi formát mesačných obľubencov, no nie vždy to stihnem. Táto rubrika je veľmi obľubená, všímam si ju na rôznych blogoch. Tak veľmi by som ju rada zaradila aj ja!No, možno za marec stihnem:D Avšak, ja osobne nemám rada dlhé články s kopami produktov a rozsiahlymi textami. Vždy sa niekde v polovici stratím. Ako to máte vy? 




Medzi moje aktuálne kozmetické topky, ktoré som objavila v mesiaci február patrí Oriflame Sweedish Spa telové maslo, ktoré: má úžasnú nevtieravú voňu, ktorú cítite aj na druhý deň, veľmi dobre hydratuje a má nemastnú konzistenciu a výborné sa vpije do pokožky!



Ďalším produktom je sprchový gél značky Fa, ktorá má peckovú orientálno-pánsku vôňu a čo na ňom oceňujem je, že ho cítite na pokožke aj po sprchovaní. Hydratáciu moc nemožno hodnotiť na koľko je to gél. Veľmi ma baví aj trblietavý odlesk géliku.




Motivačné knihy od Robina Sharmu sú moje obľúbené už niekoľko rokov. Knižka Objavte svoj osud s mníchom ktorý predal svoje Ferrari je príbeh vyhoretého muža, ktorý pomocou mnícha prechádza postupnou premenou a uvedomením si toho aký je jeho život krásny.  Je to poučná a dobre čitateľná kniha <3



Čo ste si za poslednú dobu obľúbili vy?
D.







Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Moc pěkné věci! :) Já si za poslední dobu oblíbila taky knížku, a to 100 způsobů ,kterými si zbytečně komplikujeme život! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juu, ta knížka vypadá zajímavě a od Fa se mi moc líbí ten obal. Můj oblíbenec za měsíc je asi balzám od purity vision a knížky asi úplně zatím ne ačkoliv mám pár návrhů, které bych fakt chtěla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné věci, já asi v poslední době nenarazila na žádného oblíbence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je důležité si dělat takovýhle drobný radsoti :)) Já jsem si radost udělala naposledy včera - koupila jsem si fialovou rtěnku od Maybellinu, kterou už těď miluju :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Možná máš pravdu, že jsou lepší kratší články častěji, než dlouhatánské jen jednou za čas. Já si udělala včera radost krabičkou zeleného čaje a konečně jsem si koupila hyacint... Kosmetika mne zas až tak nebere, jsem spíš přes jídlo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyhle kosmetické výrobky neznám, ale kniha vypadá zajímavě, nečtu úplně tyhle "rozvojovky", ale tohle nevypadá špatně. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten krém vypadá moc dobře:) Já si poslední dobou znovuoblíbila zázračný kelímek, protože mám z rýmy tak popraskaný nos, že mi nic jiného nepomáhá:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahh, musím as priznať: nikdy v živote som neprečítala vyslovene motivačnú knihu! Mám na ne zvláštny pohľad...mala by som ich začať čítať? ja neviem... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Za poslednú dobu som si obľúbila nový čistiaci gél od Garnier s vôňou citrónovej trávy. Na jar a leto úplne dokonalý!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krém vypadá dobře :) Já si poslední dobou oblíbila motivační knihy :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  11. O tej knihe som počula. Inak čo sa týka hydratácie sprchových produktov, sú aj také, ktoré to robia. U mňa sú to značky ako Ziaja a Palmolive. Po nich teda pokožka vysušená nie je.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oriflame Swedish Spa jsem vždycky měla moc ráda.. kdysi dávno jsem z té kolekce měla nějaký krém, který voněl naprosto božsky <3 jinak podle toho, co píšeš o knížce si myslím, že by se ti mohla líbit knížka Jak mi Starbucks zachránil život :)

    OdpovedaťOdstrániť