Tatry

Ahojte, 


dnes by som vám chcela ukázať čásť foto z našej krásnej mini dovolenky v Tatrách. Išli sme síce v čase najväčších kalamít, avšak počasie bolo dokonalé. Mali sme v pláne len oddych, no to by sme neboli my, keby si nevybehneme nejakú túru. Niktoré foto sú zo zrkadlovky, iné z mobilu. 


po ceste krásne scenérie :) 


Prvá zastávka na Hrebienku. Lanovka bola zasypaná, tak sme hore vybehli po vlastných a dolu na sánkach. Bol to perfektný zážitok. Odporúčame! :D



Ľadový dóm! Krása! 



Po ceste do Hotela Pieris sme mali úžasný západ slnka. 



Druhý deň sme strávili v okolí nášho hotela a vo welnesse v Permone. Bol to náš prvý wellness a jednoznačne odporúčame. Viac si viete pozrieť napríklad tu .  Bezplavková zóna nás pobavila, ale zahodili sme zábrany a užili sme si aj vonkajšie vírivky. :D





A ako ste na tom s welnessom a prírodou vy? 
Chceli by ste vidieť aj náš tretí deň? 


D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

23 komentárov:

  1. Krásne fotky a veľmi pekný článok. A hoci wellness nie je práve pre mňa, ale je fajn, že si si to užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jo krásný! Tatry jsou kouzelné, kórt pod tou sněhovou peřinou. Určitě 3.den chceme:-).

    Měj se fajn,

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh, wau, naozaj nadherne fotky. ale ak mam pravdu povedat, radsej sa iba pozeram na fotky, ako by som sa mala tiez vybrat do zasnezenej krajiny. nemam rada zimu :D a ten wellness vyzera super, tiez som tam raz bola, ale v lete. pamatam si, ze tam mali super sauny.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem naše Tatry! :) Vždy sa tam veľmi rada vraciam. :) Veľmi pekné fotky a ten ľadový dóm je peckaaaa. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V Tatrách už jsem nebyla roky, tak jsem se ráda koukla na fotky.
    Pokud jde o wellness, já ho celkem můžu, manžel naopak ne, takže existence wellness zóny pro nás nebývá priorita při výběru hotelu. Spíš možnost túr v okolí a dobrá kuchyně ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krása! Já byla teď o víkendu v Jizerkách na běžkách, ale bohužel nám nevyšlo počasí, pořád sněžilo. :(
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Tatrách jsem byla jen v létě, ale i takhle v zimě to vypadá moc krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tatry sú super, vždy tam rada chodím :) Inak máš krásne fotky :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krásně to tam vypadá :) ja byla na welness poprvé loni v létě. Nebylo to špatné, ale já mám radši akčnější aktivity :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bože, to je nádhera. ♥ Úplně bych hned vyrazila do nějaký takový slunečný zimy plné sněhu. :)) Já teď znám jen sníh u nás ve městě a to taková krása není. :( :D
    wonderful-time.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tatry ma vždy fascinovali, sú nielen veľmi pekné ale aj majestátne. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To jsou krásné fotky! Já na horách nikdy nebyla - neumím lyžovat ani snowboardovat.. Vlastně neumím žádný zimní sport. Ale jednou bych se na hory chtěla podívat ♥ Je to nádherné a pohádkové.

    https://klarin-svet.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani my nelyžujeme a užili sme si to na výbornú :D

      Odstrániť
  13. Nad Tatrami přemýšlíme s přítelem už fakt dlouho, takže takový článek s tipy ocením :) Nádherná příroda a krásné fotky, které lákají k návštěvě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite choďte, je to tam krásne, v lete i v zime!

      Odstrániť
  14. Naprostá nádhera! Do Tater bych se taky chtěla někdy podívat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já zimu fakt nesnesu, ale tyhle fotky mi přinášejí hrozně moc klidu a pohody❤.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je naprostá nádhera :)) Do Tater bych se někdy moc ráda podívala :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádhera! I ta příroda, i ten welness. Já na welness už hrozně dlouho nebyla a taky mě to někam zase láká, ale zatím moc nemám čas. Tak snad si dopřejeme s přítelem nějaký odpočinek u bazénu až odmaturuju:D) Krásné fotky, mimochodem, a máš úplně super barvu vlasů!:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné fotky! :) Mě vzal přítel do Tater poprvé minulý podzim, ale troufám si říct, že né naposledy. Moc mě mrzí, že jsme tak krásnou přírodu neviděli v zimně, tak doufám, že to letos vyjde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásne fotky, srší z nich dobrá atmosféra. :) Musím priznať, že wellness by som teraz naozaj ocenila. :)

    OdpovedaťOdstrániť