Víťazstvo?

Ahojte! 

Poznáte ten pocit, keď si po niečom konečne vydýchnete? ... Nie, to nie je post o dobrých správach  :) 

 No aj tak, poznáte to, keď dospíte tie bezsenné noci, konečne upracete byt/dom/whatever? Keď si založíte tu kopu papierov preč (a vytiahnete kopu nových)  ? Viem, keď je človek úspešný tie pocity sú miliónkrát úžasnejšie....ale aj tak som šťastná. 
Chcem Vám napísať, že moje myslenie prešlo za posledného pol roka riadnou zmenou a to pozitívnou zmenou. Snažím sa, myslieť na to čo chcem, a funguje to. Občas až podozrivo moc dobre....Ale dá sa byť pozitívna a myslieť na úspech, keď "vo vnútri" cítim že dnes to nebude úspešné, keď cítite že takto to proste bude, nie len preto že skrz nedostatok času neprejdete všetky otázky . Cítila som ten neúspech. Vesmír sa somnou hral od rána. Tak ako som krásne upravená odchádzala na vlak, tak krásne premočená a omoknutá som prišla do školy...Ale čo sa nestalo :)  dážď mi upravil moje krásne vyžehlené vlasy na úplne úžasne vlnky. Hľadiac do zrkadla, som sa sama sebe páčila ešte viac, ako keď som odchádzala z bytu. (Áno, keď som upravená, páčim sa sama sebe. Pýtam sa, je to zlé byť aspoň občas výzorovo spokojná sama so sebou ? :)  

Tak ako som sa naprogramovala, že obhájim bakalársku prácu a stretnem ľudí, ktorých som chcela vidieť a stretnúť, tak mi to vyšlo!A ten zvyšok vlastne tiež vyšiel do bodky.
Vám sa to môže zdať ako nič...Možno ako samozrejmosť...Avšak ja som nesmierne šťastná....Šťastná že tú bakalárku s ktorou som mala síce krátky ale o to intenzívnejší boj, už (dúfam) nikdy nebudem riešiť.


 Je to moje (pre mňa) obrovské víťazstvo.



 Možno sa niekto chytá za hlavu, čo to tu žvástííím, že veď to aj iní zvládli...Ale ja som práve ten druh študenta ktorému vždy všetko dlho trvá, niekedy sa aj 4 hodiny učím jednu stranu, a naozaj mi idú školské povinnosti veľmi pomaly. Občas rozmýšľam, či nemám voľakú poruchu učenia :D 

Mám 15 dní na druhú štátnicu, ktorá je o milión krát náročnejšia ako bola tá predvčerom. O tom ako vyhadzujú a prechádza úplne minimum ľudí ehm....... Chcem uveriť tomu pocitu, čo mi hovorí že tam si vytiahnem dobré otázky, a budem riadne prekvapená že to spravím....Fakt mám tento pocit, a fakt sa ho bojím :) hahah,veď uvidíme ako bude šťastie priať...

A ešte niečo, som šťastná, lebo konečne som upratala aj PC plochu, a pretriedila 1865 neprečítaných mailov, a odklikala odbery všetkých reklám čo mi chodili. Uff, ďalšie malé víťazstvá do zbierky. :)

Prajem Vám, aby ste sa tiež tešili z vašich malých víťazstiev a z maličkostí, ktoré sa dejú  (kuk na to slniečko:). Nezabúdajte, treba byť vďačný aj za málo, potom sme skutočne pripravení na viac :)

Krásny deň Vám želám!

P.S. Teším sa ako vám pripravím ďalší príspevok o lakoch. 

D. 






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

12 komentárov:

  1. He dobrý článek :) já když jsem byla na škole, tak jsem taky byla schopna se učit jednu stranu dlouho, a taky jsem si říkala, že jsem asi mimo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek, moje pozitivní myšlení je momentálně asi v hodně hlubokém spánku. Navíc mi toho moc nevychází, co se hlavně školy týká a už mi to leze na mozek -_-. Snad se dočkám dne, kdy se to zlomí a zase vše bude okej :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som zmaturovala takže verím vo vyššie sily :-D Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pěkný článek :) jinak držím palce dál ve škole a taky si žehlím vlasy a dokáže mě "potěšit" když ráno zmoknou -_- :D Tess*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, ano a přesně tak to je! Všechno je to jenom v hlavě a tom to celé je, takže gratuluji! Vesmír je nekonečný a muže ti toho nabídnout ještě mnohem víc, tak pokračuj v tomhle směru dále a bude to fakt pecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naozaj krásny a pozitívny článok ♥ veru veru, treba myslieť pozitívne a život je hneď krajší.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný článek! :) Moc Ti držím palce, aby jsi zvládla druhé státnice, ale věřím tomu, že k tomu máš dobře nakročeno.. pozitivní myšlení je základem úspěchu :)
    A moc Ti přeju, aby jsi do své sbírky sbírala jen samá malá-velká vítězství ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som tiež nedávno triedila emaily a rušila odbery. :-D Ina gratulujeeem a tiež držím palce pri ďalšej skúške. To dáš! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekný príspevok :) Ja som tiež nedávno triedila odbery a myslela som si, že to neskončí

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezký článek! Gratuluji a dál přeji jen samé uspěchy! :) Je skvělé, že jsi přešla k takovému pozitivnímu myšlení, já sama s tím mám někdy problém, takže to obdivuji :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujem Vám za krásne slová ! :)

    OdpovedaťOdstrániť