week 2 + 3

Vitajteee !!!

Prosím, prosím nech je už len slnkooo! (zase to počasie)

Moje stravovanie počas posledných dvoch týždňov bolo niečo medzi "moc fit" a potom "celé zle". Stále nejako nedokážem nájsť tú zlatú strednú cestu. Ono je to náročné, pretože:

* buď je prázdna chladnička
* nestihnem si spraviť obed do práce
* alebo nemajú môj obľúbene šalát
* alebo akútne "potrebujem" sladké

Čo sa mi však podarilo, je pravidelnejšie jedenie. Snažím sa mať poriadny obed, či domáci alebo kupovaný. Tam sa neobmedzujem.Vyprážané veľmi nejeme a väčšina z tých jedál sú také klasiky(ryža, mäsko, zemiaky, cestoviny,....). 



Čo sa týka cvičenia, tu nastalo pár "vzruchov" ! A že ma to veľmi teší, vám asi písať nemusím :)
Podarilo sa mi:

* raz odcvičiť Jilian
* chodiť(3x) peši domov (3km)
* korčulovať 2 krát po 3-4 km
Ja viem, sláva to nie je. Ale aj malé pokroky ma tešia.

Ďalej prikladám pár fotiek mlsaníc! :)


Vyborná, ovsenná tyčinka z DM 
ryžové rezance po mojom :)
toto je závislosť :( 




odporúčam!

Držte mi palce! Nech to ide stále zdravšie a zdravšie! :)) 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

12 komentárov:

  1. veľmi veľmi držím palce! :) len tak ďalej. Niekedy je lepšie začať menšími krokmi a postupne sa odhodlávať na viac lebo keď si človek odhryzne viac ako vie prežuť často ho to hneď odradí! takže len tak Ďalej!! :)
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám pdobný problém.. i když pravda, poslední dobou se jen cpu a světlé momenty nemám žádné. Potřebuju si také najet na pravidelný režim, protože pak jde všechno daleko snáze:) mimochodem, legíny jsou super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce! taky se teď o něco podobného snažím, ale s tím jídlem pořád bojuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale notaaak, ten mekáč by tam už vůbec být nemusel! Ale držím moc palce, procházím si něčím podobným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To znám. Jídlo vypadá teda nádherně, také se snažím jíst zdravěji, ale taky se mi tam objeví něco jako tobě z mekáče :D Tak držím palečky ať se daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To poznam ja tiez neviem najst strednu cestu, stale je to bud alebo, a inak mekac je poslednu dobu aj pre mna strasna zavislost 😳😳

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S mamkou se snažíme jíst zdravě a hýbat se, ale jak jsem teď měla maturitní období, tak do mě čokolády (na nervy) jen padaly, takže "hot body" toto léto asi nebude :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vidím, že si do toho išla naozaj po hlave, čo sa mi páči. Chudnutie a zdravý životný štýl sa podľa mňa inak nedá zvládnuť. Myslím si, že je oveľa ľahšie odrazu všetko vyradiť zo života, ako postupne znižovať dávky. :) A to isté je aj pri cvičení - lepšie cvičiť hneď spolu s jedlom ako postupom času

    Katkine kozmetické dobrodružstvá v novom ošatení

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já se momentálně zasekla na fázi, že moc nejím a když už jim tak to má do zdravého hodně daleko. Tak doufám, že se dám zase dohromady! A držím pěstí ať je to jen lepší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti držím palce! I já jsem se teď snažila začít víc cvičit, konkrétně 12 týdenní plán od Kayly Itsines. Jillian jsem už také jednou zkoušela, ale moc mi nevyhovovala. Drž se! :)

    OdpovedaťOdstrániť