newest April/May

Konečne som spotrebovala 3/4 kozemtických zásob a mohla som si dovoliť nakúpiť nové zbytočnosti :))) Je to vééééliká radosť. :) 

Oblečenie vám tento krát neukážem. Ale môžete vidieť blbôstky z Pepca, poháre za 0,49 e som tam proste nechať nemola. A podložky pod poháre sú taktiež veľmi potrebné.  No a nový telefón, kooonečne 😍
Ďalšia vec ktorá mi robí radosť je fakt, že konečne vyskúšam Ziaju a Kallos. No ešte sa dostať k Welede a Soaphorii a to bude stav úplnej eufórie. 
Ako sa máte v takéto krásne dni? Mne začalo skúškové a opäť to neviem zosúladiť s prácou.  :/






Toto je parádny píling, zaľúbená som po prvom použití. 




Máte skúsenosť s niektorým produktom? Určite mi napíšte akú. 
Ďakujem za vaše milé komentáre :* 

D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 komentárov:

  1. Skvelý článok. Ziaja kozmetiku milujem, veľa muziky za málo penazí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám zkušenost vůbec s ničím :/ ale moc hezké kousky :) držím pamce ať jde všechno hladce!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Telefon mám taky v plánu kupovat. :) A líbí se mi ty pohárky :D jsou roztomilé :D :) Od Ziaji jsem zkoušela micelární vodu a odličovač a byla jsem spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Produkty Ziaja vyzerajú super, musím už konečne od nich vyskúšať kozmetiku s kozím mliekom :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie poháre sú úžasnéé! :P v Pepcu vždy rada nakupujem podobné blbosti a dekorácie :) a ten nový telefón ti závidím :) tiež mám huawei ale p8 len :P zišiel by sa aj nový už :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ten gel od avon spa ale moc nadšená nejsem.. nechává po sobě zarudlá místa. Jinak o ostatních značkách slyším poprvé, ale připomíná mi to, že si musím pořídit nový peeling :D

    OdpovedaťOdstrániť