uff


Ahojte žienky!
Ako sa máte? Ja sa aktuálne snažím samu seba presvedčiť že tie štátnice naozaj zvládnem! Len sa musím doučiť tak polku otázok do piatku!!! Pomóc!Nejaká rada ako na efektívne učenie ?!  V rámci prokrastinácie a načerpania novej energie, pripájam pár foto, ako to u mňa vyzerá posledné dni.


Občerstvenie pri učení musí byť! Objavila som veľmi chutný čaj v DM! Nabudúce Vám ho ukážem! 


Večera ako lusk! Vajíčka, prošuto, avokádo, šalát, syr, rajčinky a slnečnicové semiačka!


Skúšam outfity na náš najbližší road trip do Rumunska. 


Treba sa trošku odreagovať všakže! 


Raňajočky aneb kokosový jogurt, musli, vločky, banán, sušené slivky, brusnice, goji, chia, trošku škorice a kokosvé lupienky. Mňamka!


Konečne bol čas na vytriedenie kozmetiky. Inak, zaujímalo by vás niečo ako denná rutina, alebo moje obľubené kozmetické produkty? :)

Posila k učeniu, no za mňa nič moc :D


Pokračujeeeeeeem!
Papa 
D.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Mne vždy pri efektívnom učení pomáha striedať fázy učenia a pohybu. :) Vždy si skvelo rozprúdim krv a zároveň oddýchnem. :) Veľa šťastia pri štátniciach!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deny, přeji, ať to zvládneš. Hodně štěstí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určitě to zvládneš! :) Napsala jsem i článek o tom, jak se učím já, třeba ti to pomůže. :) https://u-baru.blogspot.com/2018/05/tipy-na-uceni-study-tips.html
    Mimochodem, Mazagrande mi taky zrovna nechutná. Čekala jsem teda víc. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prokrastinace je zlo, sama ji moc dobře znám :D Každopádně držím ti palce, státnice určitě zvládneš! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Držím prsty! Určite všetko v pohode zvládneš. ;) Všetko jedlo čo som videla na fotkách by som si teraz najradšej dala! :D Som zvedavá na ten čaj z DM. ;)

    Pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určitě to zvládneš! :D Na blogu mám nějaké efektivnější učení. :) Jinak jistě můžeš vytvořit nějakou tu svou rutinu s produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Držím palce, ale jsi šikovná, určitě to zvládneš :) ty vajíčka vypadaly fakt luxusně, připomněla jsi mi, že už jsem je dlouoho neměla :D a moc se mi líbí ty roztrhaný rifle :)

    Belle âme

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To učenie musí byť obzvlášť v lete extra náročné :(. Držím palce, určite to zvládneš. Ja inak Mazagrande zbožňujem, pila by som to stále :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já osobně Mazagrande naprosto miluju a mohla bych to pít furt! :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty státnice určitě zvládneš, neboj! :) a efektivní učení? Pro mě je to to, které je prokládáno pravidelnými přestávkami :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé my máme ve fiku také tu barevnou podložku, skoro to vypadá, jak kdyb jsi byla u nás :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť