Radosti

Ahojte!
Ako si užívate víkend? Ja pracovne a choro. Aktuálne oddychujem. Nachladnutie mi komplikuje existenciu už niekoľko dní. Už by som chcela byť fit!!! Ono, byť po roku chorá zrovna v lete je celkom otrava! Za odmenu, (že som chorá alebo že to prežívam,ehm :D) som si dnes po dlhšej dobe spravila radosť. Posledné mesiace sa snažím šetriť a neutrácať za blbosti ktoré viackrát nevyužijem. No dnes som sa rozhodla trošku upustiť. To že mám teraz výčitky, asi nemusím písať🙃. Občas proste nemôžeme brať život (šetrenie) tak vážne. Ak si to teda nepoviete 10 krát za týždeň všakže)...
Občas je to fajn kúpiť si aj blbostičku, vyčarovať si úsmev a byť len tak rád. Nenadarmo sú to radosti. Síce blbosti, ale stále radosti. :))))
Tak vám tu dnes dávam svoju inšpiráciu. V aktuálnom čísle Harper’s Bazar majú takúto parádnu tašku. Na pláž, na nákup či do fitka. Za mňa paráda! A pri potulkách v DM som objavila tieto dva laky. Chcela som niečo letné a svieže. Nabudúce Vam ich ukážem na nechtoch. A čím ste si spravili naposledny radosť vy?



Majte krásny víkend!
D.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

17 komentárov:

  1. Občas je potřeba udělat si radost! :) Taška vypadá moc hezky a laky mají nádherný odstín :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Udělat si občas radost je povinnost, abychom si trošku ozvláštnili ten život. :) Taška se jistě bude fakt hodit. A vypadá pěkně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kvůli té tašce jsem si také udělala radost. Časopis není úplně tím pravým pro mě, ale taška je super. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta taška je moc hezká! A laky mají super odstíny, takové barvičky mám ráda:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to držím palce, aby si byla brzy fit! :) Je důležité dělat si radosti :) Po té tašce jsem taky pokukovala, ale už jich mám celkem dost, tak jsem si ji nakonec nepořídila :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten Bazaar by som si kľudne kúpila nie len kvôli tej krásnej titulke, ale tá taška! Po plátenej taške vždy oveľa radšej siahnem a ak viem, že nejakú budem potrebovať, vždy si ju hodím do kabelky :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To isté si hovorím aj ja ale vždy to dopadne mojou návštevou drogérky alebo iného obchodu. :´D Keď už som pri tej drogérii tak som si spravila radosť paletkou highlighterov, sadou štetcov a podobných vecí. :D Ach jaj. :D Tá taška je super! V tomto období sa snažím šetriť prírodu takže si plátenky aj sama šijem aj keď je to niekedy o state nervov. :) :D PS.: Máš veľmi pekný a zaujímavý blog. ;) Sledujem. :)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tu tašku jsem taky koukala, ale přemlouvala jsem sama sebe, že ji nepotřebuji, protože mám plátěnek fakt dost :D Ale je moc pěkná a laky taky :) Já si udělala radost včera a taky to byly laky na nehty. Když mají v Rossmannu tu 50% slevu, tak to by byl přece hřích toho nevyužít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Člověk si jednou za čas radost prostě udělat musí! Taška je hezká :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky jsem nachlazená, je to otrava :D Jinak já si taky dělám radosti nějak moc často :D Ale moc pěkná taška to je! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Design té tašky je naprosto úžasný! Taky bych ji hned brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc se mi líbí ten světlejší lak, mám radši jemné barvy :) Já jsem si koupila nové plavky a plážový šaty, tak se moc těším, až si to budu moct někam vzít ♥

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Týchto tašiek nie je nikdy dosť :D + táto je naozaj veľmi pekná

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Akože tá taška je super, určite dobrá na pláž. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť