dovolenkový fashion new in

Ahojte!
Rysy sme úspešne zvládli, nabudúce vám napíšem o tom náročnom víkende. :)
Čas dovoleniek sa pomaly ale isto blíži! Ja som začala nákupy trochu v predstihu, aby som mala potom klídek. Šiat, kraťasov aj topov mám kopec, tak moje srdce a šatník pišťalo len po nových plavkách. Musím povedať že výber v obchodoch je neskutočný! Mám pocit že tento rok sú naozaj krásne kúsky v každom obchode!
Vždy som túžila po celých plavkách, no viete ako to je keď nemáte prsia a zadok máte medzi 36-38?  Je to fakt strašné, buď je vám to malé na zadku alebo veľké na prsiach !:D Má niekto podobný problém?  Ale tento rok som sa vykašlala na komplexy! Dokonca aj módny internetový "sprievodca" mi radil V-éčkový výstrih na malé prsia, tak som išla do toho! 


Prúžkové celé plavky mám z F& F z výpredaju! 




Prúžky teraz trošku žeriem, tak pokračujeme v prúžkovom vrchu z New Yorkeru a pekne vykrojený spodok je z H&M. Okuliare sú zo Sinsay a náramok s mušličkami(must have) je z Tally Weijl. 


A posledný žltý vrchný diel je z H&M a perfektne sedí! Ramienka sú sťahovacie, čo je veľká pomoc! 




Aké letné kúsky ste si nakúpili vy? Kde ste našli najkrajšie plavky?







Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

12 komentárov:

  1. Ty plavky jsou skvělý :) pro mě je to vždycky tak trochu horor, nemám ráda nakupování plavek :D

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My jezdíme na dovolenou buď na chatu nebo na chalupu (tam užiju nejvíc nějakou variantu montérek, protože to bývá hlavně pracovní, nejbližší rybník je bahňák a v přehradě bývá v létě víc sinic než vody) a nebo na hory, takže plavky využiju tak maximálně v hotelovém bazénu, je-li jaký. Takže mám už asi 4 roky černé (prý černá zeštíhnluje) z M&S. Z tvých bych si asi vybrala ty bílohnědé proužkové.
    Hezké léto

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Našla si nádherné plavky! :) Já nejsem úplně moc plavec, takže mám doma jen jedny staré plavky, které mi nejspíš už ani nesedí :D Ale příští rok možná pojedeme k moři, tak si nějaké plavky budu muset sehnat - už teď se na to netěším :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten žltý vrch je krásny :) ja som objednávala mramorové zo ZAFUL :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já radši nosím dvojdílné plavky, ty modré proužkované jsou fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja sa obzerám po plavkách, keďže tie, ktoré mám, mám už skutočne veľmi veľmi dlho a pochybujem, že prežijú ešte celé toto leto; takže ďakujem za inšpiráciu! ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "WHERE TO BUY ETHICAL CLOTHING"

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super úlovky! Nejvíce se mi líbí ty modré bikiny. :)
    Já jsem letos ulovila krásný černý vršek od plavek v sekáči, ale za boha k němu nemůžu nikde najít hezký, jednoduchý černý spodek, který by nestál 450 Kč. :D :(

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nad kupou celych plaviek som zacala toto leto uvazovat, ale myslim, ze na tu jednu dovolenku, na ktoru sa tento rok chystam, mi uplne postacia tie asi troje plavky, ktore uz mam z predoslych rokov. dvoje bikiny mam z Tezenis-u, dvoje bikiny z F&F a jedny cele plavky z nejakeho obchodu, kde predavali iba plavky :D
    celkovo plavky nakupujem dost nerada, lebo ja sice nemam ziadne prsia, ale mam dost velky zadok. a hrozne mi vadia take plavky, co mi ten zadok ani poriadne nezakryju. a takych minimalne minuly rok bolo v obchodoch fakt vela.
    z tychto tvojich novych sa mi najviac pacia asi tie prve.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Když to tak vidím, mám chuť nakupovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Také koukám po nových plavkách, ale mě se teda v obchodech žádné nelíbily. Ale v HM jsem nebyla a ty spodky vypadají super! :) Taky i málokteré plavky padnou.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť