pokec a trošku Essence laky

Ahojte!

Užívam si  začiatok ďalšieho krásneho slnečnéh dňa na balkóne. Spoločnosť mi robí vôňa mäty, ktorú mám zasadenú v črepníku. Prezerám obľúbené stránky a blogy. Pohodové, kľudné a slnečné rána, to je moje! Potom môžu prísť domáce povinnosti a učenie. 

Ach... Učenie mi ide opäť veľmi pomaly. Tajne dúfam že to celé stihnem prejsť. :) Energiu mi dodáva aj to, že som našla prácu, a musím sa snažiť zo všetkých síl. Totižto, moc si neviem predstaviť opakovať obe štátnice v lete, spolu s prácou na TPP a domácnosťou k tomu :) 

Tá práca je ďalšie moje malé víťazstvo do zbierky. Aj keď to nie je môj dream job a dokonca nemá nič spoločné s mojou školou. Je to pre mňa úplne niečo iné, naučím sa niečo nové a budem v kontakte s módou.(A to sa mi páči :D) Neviem povedať či ma práca sama o sebe bude baviť. Ale neberiem to tragicky. Ako som už kedysi písala. 

Vedieť ktorým smerom chceš ísť je super! Avšak v tomto rozhodovaní ti pomôže aj opak, a to zistenie -  "tudy cesta nevede" . 

Je to pre mňa nová výzva! Určite vám o tom napíšem ešte:) 

Som sa rozkecala :) No ukážem vám dnes moje Essence laky. Žiaľ, stále mám veci na dvoch adresách, a nemám tu všetky. No toto sú moje topky odtiene! Aj keď, ...ja vlastne milujem všetky odtiene :D 



Z ľava:

* priesvitný- to je taká moja záchrana pred neupravenými (nenalakovanými) nechtíkmi, niekto neopustí dom v teplákoch, niekto bez farbičiek na nechtoch. Ok, preháňam, chodievam aj bez laku, ale vždy sa cítim "nesvoja" :) 
* "no make-up look"- na laku spraví krásny púdrový efekt, foto ste mohli vidieť tu
* "167 candy love"- jemne trblietkavý, pieskový efekt
* "03 i ´m so fluffy"- pastelová oranžová, ideálna na leto
* "13 forgive me" - jeden z milóna ružových, ktoré vlastním, ale samozrejme úplne iný ako ostatné, poznáte to? :D
* "38 love is in the air" - toto je naozaj láska! Mám rada kontrasty- all black outfit a svetlé nechty!
* "22 I <3 my blue jeans"- matný efekt, a opäť uplná láska,

Jedna vrstva: 
-oranžový a ružový zvládne aj jednu, ostatné sú krajšie 2 vrstvy


Dve vrstvy:




Essence laky hodnotím veľmi dobre!

* pomer cena/kvalita -výborné! Podľa mňa sú ešte lepšie!
* výdrž- lepšia ako Avon, avšak, závisí od odtieňa, a samozrejme práce ktorú vykonávam. Essence drží aj po umývaní riadov, okien, podláh, aj po záhradkárčení :) 
* sýtosť farieb- ja dávam dve vrstvy takmer vždy, takže nemám problém so sýtosťou 
* hustota - akurát, ani riedky ani hustý. Ani po (pol)roku sa konzistencia nezmenila, čo ma naozaj prekvapilo! 
* štetček- na mňa je hrubý, viem si predstaviť malililinko tenší :D 

Za mňa určite áno! Aj keď moje srdce túži po drahých značkách, som veľmi spokojná s týmito "kúskami".

A čo vy? Používate Essence? Ste spokojné? 

Prajem Vám krásne dni!!! Ja idem klepať rezne a študovať  :)

D.





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentárov:

  1. Všetky laky vyzerajú super :) najviac sa mi páči ten oranžový :) ..a s tými ružovými lakmi to mám úplne rovnako! :D
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty nude jsou boží. Jinak to učení mi jde také velmi velmi pomalu. :D
    http://jennytailor.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I když si nehty moc nelakuji, tak Tvé odstíny laků se mi moc líbí, hlavně ty růžovoučké :3.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásné nehty :) Essence laky mám ráda.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeden z ních vlastním taky lososový ale teraz si nechávam dorásť nechty hádam sa mi to podarí kedže sa mi lámu:) ty ich máš krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Brala by som tvoju kolekciu lakov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Barvičky jsou pěkné, letní :) od essence mám jen průhledný lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Essence laky sú naozaj super :D máš moc pekné farbičky ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Essence laky sú za tú cenu bomba a navyše toľko super odtieňov na výber :). Z tvojich je žltý naj! :) Držím palce na štátniciach, to zvládneš a potom šup do novej práce, v ktorej tiež budem držať palce. A aj keď je mimo toho, čo si študovala, tak všetko do životopisu sa šikne a navyše každá skúsenosť je nejakou skúsenosťou, ktorá sa niekedy neskôr môže zísť :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milujem milujem essence značku! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na začiatok by som rada upozornila na úvod článku, ktorý sa mi neskutočne páči. Pekne to máš napísané a ja som si dokonca to posedenie na balkóne aj predstavila ♥
    Máš krásne nechty a taktiež zbierku lakov! Nechty som si síce lakovať prestala, ale je pravda, že takéto farby sa mi naozaj páčia :) ♡

    ♡ * Banggood haul* ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ďakujem za krásne komentáre dievčatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Essence mám taky docela hodně laků a jsem s nimi také docela spokojená. :) Z těch tvých se mi nejvíce líbí ten tmavě modrý matný-ten je fakt super! :)
    Já mám doma od essence takový tyrkysový a také je super. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi pekný článok :) Máš slušnú zbierku! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já mám laky essence ráda, z dogerky jsou to jediné, které jsem ochotná koupit, protože jsou prosté všech škodlivých chemikálií a ačkoliv to nikde neprezentují, mají složení dost podobné lakům 100% Pure :)

    OdpovedaťOdstrániť